Aftensmad, hvad skal vi lave? (alt om madlavning)

Aftensmad, hvad skal vi lave? (alt om madlavning)

Medlemmer: 338
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Roastbeef
  • #1   29. okt 2008 Min mor koger den først og steger den dejlig sprød bagefter.
    Jeg har endnu ikke prøvet at lave en selv smiley

Men tilbehøret kunne være en lækker salat, morneykartofler og flute.
    eller kartoffelsalat smiley

• #2   29. okt 2008 Da jeg arbejdede i delitaktessen (jep jeg er blevet fyret) stegte vi jo alligevel nogle stykker :O)

Vi smed dem i ovnen ved 210 C og gav dem, alt efter størrelse, mellem 30 og 40 minutter.
    Men det kommer jo osse an på hvor rød I vil ha den :O) Dy kan osse måle dem med et stegetermometer. Den skal vise 55 C så er den medium :O)

• #3   29. okt 2008 Plejer først at smide kødet i kogende vand og koge i 18-20 minutter. Tag den op og afkøl i 15 minutter. Dækker den helt med masser af peber og salt og steger den så (i OLIE - ikke smør eller andet) ved middel varme indtil den er meget mørkebrun over det hele (vender den selvfølgelig undervejs) - Synes roastbeef er bedst når den har en sprød stegeskorpe og stadig er ret rød indeni - hvilket man får på denne måde... Nogle koger den efter den har stegt - mange måder at gøre det på

• #4   29. okt 2008 Hvis man vil have en lækker brun saus til, er det bedst at brune den godt over det hele, så salt og peber, hælde vand ved og lade det koge til temp. når 60 c, så kan man lave den bedste opbagte saus af væsken,

Kommentér på:
Roastbeef

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce