{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

Klør sig hele tiden {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Min dejlige collie klør sig hele tiden. Hun har været til dyrlæge men de kan ikke finde noget på hende så tænke at der måske var nogen herinde der har prøvet det samme.. Eller havde nogle gode råd.
Hun får olivers special foder som skulle hjøælpe hvis det var madallergi men det gør ingen forskel.
Håber i kan hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Vedde skab fra Jysk. 500 kr.
  • Samling af sofaer 300 kr.
  • Sanitets/vådrumsfuge i bruseniche 1.150 kr.
  • Samle jysk tøjskab 900 kr.
  • Varmelegeme skift 950 kr.
  • Etabler strøm i loftsroset 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klør sig hele tiden
  • #1   18. nov 2008 min baloo klør sig også meget men jeg tror det er venterpælsen der kommer

• #2   18. nov 2008 Hun har kløet sig i snart 6 mdr. så tror ikke det vinter pelsen.

• #4   18. nov 2008 Hvad mener du med råt??
    Hun har også fået royal canin(staves) og der er ikke nogen forskel på hvilken slags hun fik. Royal var det bare alm adult og olivers er det special foder til hunde med madallergi.. Jeg ved ikke om det er madallergi. Det eneste jeg ved er at der er ikke noget i pelsen.. Hverken lopper, mider eller noget andet..

• #5   18. nov 2008 Den er som den skal være.. Kan godt være lidt rød men kun når hun lige har kløet sig. Så det er jo også meget normalt.

• #7   18. nov 2008 Christa:
    Er det meget besværligt i forhold til tørfoder.. Har aldrig hørt om nogen der har brugt det nemlig så ville meget gerne vide mere om hvordan du bruger det og hvad det kræver af mig for at det ikke bliver dårligt. Og hvor meget skal de have også videre. og evt hvor man kan købe det henne..

• #10   19. nov 2008 Jeg bader hende i noget speciel shampoo som skulle hjælpe på kløen. Noget dyrlægen har givet mig. Det virker ikke så har kun gjort det to gange.
    Vi bruger ikke noget friskluft eller lignende.
    Har ingen gulvtæpper kun klinker og trægulv.
    Vi har kat og intet andet.
    Hun sover på gulvet hvor hun har et tæppe som hun lægge sig på. Hun kan vælge mellem klinker med varme i eller trægulv uden varme. Hun rykker sig flere gange alt efter hvad hun lige føler for.

• #11   20. nov 2008 Jeg vil også anbefale foderskift.

Har ikke lige haft hunde med kløe - men 2 stk med dårlig mave MEGET ofte, den ene for tynd - den anden for tyk.MEGET tørkost, og næsten ingen tørkost, ændrede det sig ikke.

Dertil 2 slemme tarmbetændelser, med akut dyrlægehjælp og pencillinkur, hotspots, pelsmider, kennel hoste - og svært ved at komme over det.

skiftede til råt i maj måned - og INGEN hunde har væet syge siden. Før da skrantede især de to hanner rigtigt meget.

Så hvis immunforsvaret er lidt lavt, er det en rigtig god ting at skifte til råt. Jeg kender til de største skeptikere, der dog lige prøvede det - til sidst - og efter 14 dage var deres problem løst.

Giv det evt. 14 dage og se, hvad der sker..

Nette

• #13   21. nov 2008 Karen H.
    Har prøvet at kigge på hjemmesiden men kan ikke få lov at åbne så har ansøgt om venskab herinde. Så kan vi udveksle tlf numre der.

Kommentér på:
Klør sig hele tiden

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce