928 visninger
|
Oprettet:
Klør sig hele tiden {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Min dejlige collie klør sig hele tiden. Hun har været til dyrlæge men de kan ikke finde noget på hende så tænke at der måske var nogen herinde der har prøvet det samme.. Eller havde nogle gode råd.
Hun får olivers special foder som skulle hjøælpe hvis det var madallergi men det gør ingen forskel.
Håber i kan hjælpe.
jun 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 33
okt 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 69
okt 2008
Hun har også fået royal canin(staves) og der er ikke nogen forskel på hvilken slags hun fik. Royal var det bare alm adult og olivers er det special foder til hunde med madallergi.. Jeg ved ikke om det er madallergi. Det eneste jeg ved er at der er ikke noget i pelsen.. Hverken lopper, mider eller noget andet..
okt 2008
okt 2008
Er det meget besværligt i forhold til tørfoder.. Har aldrig hørt om nogen der har brugt det nemlig så ville meget gerne vide mere om hvordan du bruger det og hvad det kræver af mig for at det ikke bliver dårligt. Og hvor meget skal de have også videre. og evt hvor man kan købe det henne..
okt 2008
Vi bruger ikke noget friskluft eller lignende.
Har ingen gulvtæpper kun klinker og trægulv.
Vi har kat og intet andet.
Hun sover på gulvet hvor hun har et tæppe som hun lægge sig på. Hun kan vælge mellem klinker med varme i eller trægulv uden varme. Hun rykker sig flere gange alt efter hvad hun lige føler for.
okt 2005
Følger: 53 Følgere: 57 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 1.364
Har ikke lige haft hunde med kløe - men 2 stk med dårlig mave MEGET ofte, den ene for tynd - den anden for tyk.MEGET tørkost, og næsten ingen tørkost, ændrede det sig ikke.
Dertil 2 slemme tarmbetændelser, med akut dyrlægehjælp og pencillinkur, hotspots, pelsmider, kennel hoste - og svært ved at komme over det.
skiftede til råt i maj måned - og INGEN hunde har væet syge siden. Før da skrantede især de to hanner rigtigt meget.
Så hvis immunforsvaret er lidt lavt, er det en rigtig god ting at skifte til råt. Jeg kender til de største skeptikere, der dog lige prøvede det - til sidst - og efter 14 dage var deres problem løst.
Giv det evt. 14 dage og se, hvad der sker..
Nette
okt 2008
Har prøvet at kigge på hjemmesiden men kan ikke få lov at åbne så har ansøgt om venskab herinde. Så kan vi udveksle tlf numre der.
Klør sig hele tiden
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside