{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Vedde skab fra Jysk. 500 kr.
  • Samling af sofaer 300 kr.
  • Sanitets/vådrumsfuge i bruseniche 1.150 kr.
  • Samle jysk tøjskab 900 kr.
  • Varmelegeme skift 950 kr.
  • Etabler strøm i loftsroset 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  klør sig hele tiden
  • #1   22. jul 2010 hvad kan men gøre

• #2   22. jul 2010 Køb frontline på Apoteket .. ikke det man skal dryppe i nakken men det man skal sprøjte med ..det virker og det virker også hvis din hund evt lider af loppeallergi da lopperne burde dø inden de når at bide smiley

• #3   22. jul 2010 altså hun har lopper rigtig mange lopper men altså loppe shampoo virker ikke på hende

• #4   22. jul 2010 Du kan få noget ved dyrelægen, som udrydder lopper, og æg på hunden. Samt kan du få råd om hvordan du udrydder lopper i hjemmet.
    Vores dyrlæge har fortalt at både æg og lopper skal bekæmpes, for at hunden kan være loppefri, og det gælder hele hjemmet og hunden.

• #5   22. jul 2010 Du bliver nødt til at give hunden loppebehandling.
    Altså en fra apoteket eller dyrlægen, som skal gives i nakken.

Jeg vil ikke anbefale dig Frontline, da lopperne i store dele af landet er modstandsdygtige overfor det.

På apoteket kan du købe enten Advocate eller Bayvantic. Det sidste kan kun anbefales, hvis du ikke har kat.
    Hos dyrlægen kan du købe begge ovenstående eller et middel der hedder Prac-tic, der også virker mod flåter.

Skynd dig i gang med behandlingen og husk at få dit hjem behandlet også.

• #6   22. jul 2010 CH .

Hvor har du det fra , at de er moddstandsdygtige i store dele af landet ? , jeg har brugt det i flere år , og har aldrig lopper på mine hunde , samt en nær veninde der er dyrlæge der altid anbefaler det smiley

• #7   22. jul 2010 Susanne, det har jeg mange steder fra. Herinde ser man det ugentligt, at brugere beretter om, at lopperne ikke dør af det.
    Jeg selv erfarede det for nogle år siden og allerede der vidste dyrlægerne i midt område, at Frontline var virkningsløst. Det startede med Frontline Combo og inkluderede så også den almindelige Frontline.

• #8   22. jul 2010 CH .

Det virker fint her , og vi bruger det forebyggende 2 - 3 gange årligt :)) , jeg kan ikkehuske hvornår vi sidst har set en loppe , men dog en enkelt tæge i ny og næ .

Jeg er varmt foretaler for det, men har også kun rigtige gode erfarrigner med det, og var også i med til at teste det på mine katte da det var under godkendelse smiley

• #9   22. jul 2010 ps .. har altid ment Combo var elendig men ikke den almindelige ... Jeg synes ikke pipetterne generalt virker .

• #10   22. jul 2010 Jeg var også rigtig glad for det så længe det virkede. Jeg kan huske i starten, at lopperne efter tyve minutter drattede af vapsen - stendøde.

Men det holdt op. Virkningen udeblev fuldstændig. Og den erfaring har mange gjort sig, desværre.

• #11   22. jul 2010 Til gengæld er det super til hvepsebekæmpelse, så vi har altid noget stående *GG*

• #12   22. jul 2010 Ok ..tror man desværre skal prøve sig frem smiley ...men ingen tvivl om den hund skal have en ordentligt omgang , i værste tilfælde kan den dø af blodmangel smiley .

Hvepser ..... det skal jeg huske , har en MAND der er panisk for dem *GGGG*

• #13   22. jul 2010 Susanne, ja det er om at prøve sig frem - men vigtigt at gøre noget, for det er forfærdeligt for hunden med mange lopper :o(

Til hvepsene tager man noget hakket oksekød og gennemsprøjter med Frontline. Det hænger man et sted i nærheden af boet - naturligvis så det kun er hvepsene der kommer til det - og så spiser de af kødet og tager giften med hjem i boet.

Enkelt, simpelt :o)

• #14   22. jul 2010 Tak for tippet...

Jeg bruger overhovedet ikke loppemiddel. Har dog altid pipetter i hjemmet hvis der skulle snige sig et par lopper over dørtrinet. Gider ikke fylde mine hunde med alt muligt forebyggende. Det er rigeligt med vacciner..
    Har pt ikke haft en loppe inden for døren i 2 år...

Hunden der her er tae om skal selvfølgelig have behandling asap..

• #15   23. jul 2010 Hej
    Vores Mille har haft lopper 1 gang og hun reagerede ikke på "Frontline combo", vi prøvede så med "Prac-tic" og siden har hun ingen lopper haft. Jappe bruger bayvantic og alle vores katte får Frontline.
    Jeg overvejer dog at prøve det nye man kan sætte i deres halsbånd, som vist skulle udsende nogle "microbølger" eller noget andet som skulle holde lopper og andre uønsket små kravl væk. ved ikke om det virker, men måske værd at afprøve.

Kommentér på:
klør sig hele tiden

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce