Klør sig hele tiden? {{forumTopicSubject}}
Jeg er lige kommet hjem fra en uges ferie og har bemærket at mika klør sig temmelig meget. Hun gjorde det også lidt inden jeg tager afsted, men ik nær så meget. Hun har fået loppekur og der er ingen rødme eller irritation der hvor hun klør eller andre steder. Hun klør sig primært ved lænden, haleroden, og på inderlårene og så slikker hun sig meget ved kønsdelene. Tror hendes læbetid er oppe over for første gang men kan det havde noget med at hun klør sig at gøre? Min kæreste havde ringet og hørt en dyrlæge ad og denne sagde at det fiskeolie vi giver hende i maden skulle vi prøve at tage fra hende og det har vi så gjort. Tænker jeg vil ringe til min egen dyrlæge på mandag, men er der nogle der har ide om hvad det kan være?
feb 2010
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 65 Svar: 312
jan 2013
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 18
Hun mister ikke sin pels og klør sig præcis de samme steder, som du beskriver - hun gnubber dog ikke sin røv
feb 2010
Natalie G det er underligt dyrlægen ikke kan sige hvad det er
Ulla M. Det hun får at spise er det hun hele tiden har fået. Hun kløede sig lidt inden jeg tog afsted, syntes bare det er ret meget pt. Hun fodres med wolfsblut hvalpefoder, og får så ellers de samme godbidder ved siden af som hun hele tiden har fået. Hvis det var allergi over for noget, går jeg ud fra jeg ville kunne se det det på hendes hud??
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.299
feb 2010
Klør sig hele tiden?