{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

Klør sig hele tiden? {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige kommet hjem fra en uges ferie og har bemærket at mika klør sig temmelig meget. Hun gjorde det også lidt inden jeg tager afsted, men ik nær så meget. Hun har fået loppekur og der er ingen rødme eller irritation der hvor hun klør eller andre steder. Hun klør sig primært ved lænden, haleroden, og på inderlårene og så slikker hun sig meget ved kønsdelene. Tror hendes læbetid er oppe over for første gang men kan det havde noget med at hun klør sig at gøre? Min kæreste havde ringet og hørt en dyrlæge ad og denne sagde at det fiskeolie vi giver hende i maden skulle vi prøve at tage fra hende og det har vi så gjort. Tænker jeg vil ringe til min egen dyrlæge på mandag, men er der nogle der har ide om hvad det kan være?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Vedde skab fra Jysk. 500 kr.
  • Samling af sofaer 300 kr.
  • Sanitets/vådrumsfuge i bruseniche 1.150 kr.
  • Samle jysk tøjskab 900 kr.
  • Varmelegeme skift 950 kr.
  • Etabler strøm i loftsroset 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klør sig hele tiden?
  • #6   7. sep 2013 Skal lige huske og sige os at hun knubber sin røv. Der hvor de sidder ned og køre hen ad gulvet? Ræveskab tror jeg nu ik. Vi har haft en hund der har haft det og hun mistede en del pels. Dog kan hun godt tabe nogle pelstotter men ikke noget der giver bare pletter ?

• #8   7. sep 2013 Det er faktisk det samme problem vores ene hund har lige nu. Hun er en Akita.
    Hun mister ikke sin pels og klør sig præcis de samme steder, som du beskriver - hun gnubber dog ikke sin røv smiley hun får ikke fiskeolie og det startede inden hun blev badet. Vi har givet hende loppekur og det hele - men med intet resultat. Dyrlægen kan heller ikke forklare os hvad der er galt.

• #10   7. sep 2013 Okay. Har bare hørt at de godt kan gnubbe røv fordi de har orm...ved ikke om det passer?
    Natalie G det er underligt dyrlægen ikke kan sige hvad det er smiley Jeg tænker lidt som jeg har beskrevet at om kan være fordi hendes løbetid er tæt på, men ved ikke?

Ulla M. Det hun får at spise er det hun hele tiden har fået. Hun kløede sig lidt inden jeg tog afsted, syntes bare det er ret meget pt. Hun fodres med wolfsblut hvalpefoder, og får så ellers de samme godbidder ved siden af som hun hele tiden har fået. Hvis det var allergi over for noget, går jeg ud fra jeg ville kunne se det det på hendes hud??

• #12   7. sep 2013 Mine har haft skab en del gange og de har aldrig tabt pels af det, men få tjekket analkirtler hos dyrlægen og lopper, min mor var sikker på hendes hund havde fyldte anal kirtler, men hos dyrlægen viste det sig at være lopper, og hun var behandlet, så de kan altså stadig få dem

• #13   8. sep 2013 Jo vi har ræve her hvor vi bor. Hjertelungeorm er hun tjekket for for 2 måneder siden og der var intet at finde. Hendes analkirtler er blevet tømt et par gange uden dyrlægens hjælp, med de føles ikke fyldte nu. Ringer til doktor dyr på mandag og forhøre mig ad. Indtil videre så tak for jeres svar smiley

Kommentér på:
Klør sig hele tiden?

Annonce