{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.216 visninger | Oprettet:

Øv, stakkels Jazz. {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg er ny her så jeg vil da lige starte med at præsentere mig selv og min hund.
Jeg hedder Nathja og er 18 år. Jeg fik Jazz i 18 års fødselsdagsgave (af mig selv :b) Jazz er en stor blandings bamse, der er lidt godt af det hele.

I mandag måtte jeg desværre en tur akut forbi dr. dyr.
Jazz var i hundeskoven om søndagen og var begyndt at hyle når han rejste sig allerede søndag aften.
Jeg ringede til min egen dyrlæge og fortalte det hele, hun sagde at det kunne være vokseværk og jeg skulle sætte tiden an. Men senere ringer min udlejer og fortæller at han lørdag tog en øldåse fra Jazz som han havde gnavet i stykker. Jeg ringede så igen til dr. dyr og fortalte det nye info, hun bad mig ringe til en anden dyreklinik fordi de ikke have røngten og scanner selv.
Det gjorde jeg så og fik hurtigt en tid. Af sti af sted!

Da vi kommer ind trykker dyrlægen på hans bug, men Jazz reagere ikke på det. (Gjorde han heller ikke derhjemme, men synes alligevel det skulle tjekket)
Han går så hele hunde igennem, fordi smerterne må jo stamme et sted fra, og da han skubber hans venstre bagben op i hoften, piver Jazz meget!
Han spørg mig så om han må tage et røngten for at se om det kan være HD. Selvfølgelig må han det!

Puuha, hvor var jeg nervøs da vi stod der og ventede på svar! Jazz er kun 11 måneder og meget aktiv så HD ville være helvede for ham.

Heldigivs havde han ikke skyggen af HD, så han fik en smertestillende sprøjte og nogle piller han ska have mod smerterne de næste dage.

Men jeg synes bare ikke pillerne virker, han har stadig ondt og piver. Vi kan ikke gå ret lange ture, for så begynder det at gøre ondt.. /:

Ihh, hvor har jeg ondt af min lile hund lige i øjeblikket. I må tænke på os, når i går jeres lange ture.

Kryds fingre for han snart bliver helt frisk igen.

- Nathja.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv, stakkels Jazz.
Kommentér på:
Øv, stakkels Jazz.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce