{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

Mit mål... {{forumTopicSubject}}

Ja jeg sluttede mig til denne gruppe med et formål, så nu må jeg vel hellere komme i gang! smiley

Jeg har stille og roligt taget mere og mere på over en 3-4 år, uden at jeg egentlig lod mærke til hvor slemt det var blevet før jeg så et billede af mig selv. Du godeste hvor blev jeg forskrækket!
Må med skam meddele at min "kampvægt" var 99 kg. Da vægten viste dét, begyndte jeg med det samme at prøve at spise mere sundt, men de gode intentioner rakte ikke langt, når mig og roomien lige skulle hygge med en film og lignende. Ja I kender det måske godt?
Og motion har aldrig været min stærke side, og selvom jeg enkelte gange fik lettet måsen, var det ikke noget der hjalp i det lange løb.

Men nu er jeg flyttet i en ungdomslejlighed og er startet på ny uddannelse så nu er det lidt lettere at styre hvad jeg spiser og lidt lettere at lade være med at "falde i" med søde sager. Jeg tror da også jeg har tabt mig noget (min badevægt blæev væk i flytterodet - leder stadig), men en gang imellem smutter den stadigvæk. Jeg kommer til at købe for meget mikroovns mad og i det her mørke bliver motionen heller ikke til så meget (er mørkeræd).

Men nu synes jeg det skal laves om! Jeg vil lave en fast madplan og så skal jeg i gang med at løbe, om det så skal være ved midnat ned gennem byen (for at have lys) og lave nogle maveøvelser for at få skindet med!

Altså:

Startvægt (sommer 2008): 99 kg XS
6. december 08: ? kg
Mit første mål er at komme under 90 kg.
Andet mål er 80 kg (så rykker min BMI ned i "alm" overvægtig i stedet for svært overvægtig).
Tredje mål 70 kg.
Mit endelige mål er 65 kg! Så er BMI nede på 24,5, og dermed i normalvægtig kategorien smiley

Bør lige nævnes at jeg er 163 cm høj og har - desværre - en kraftig knoglebygning (dog ikke en undskyldning jeg gør brug af).

Alle gode råd modtages med kyshånd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mit mål...
  • #1   16. dec 2008 Opdatering:
    Vægt d. 16 december 2008: 96,5 kg. (- 2,5 kg.)

Havde håbet på at vægten var røget lidt længere ned, men uden de store anstrengelser kan jeg vil heller ikke forvente det vilde. Suk suk :o/ I det mindste går det nedad...

• #2   30. jan 2009 Opdatering:
    Vægt d. 30. januar 2009: 96,5 kg.

Ja i det mindste er vægten ikke gået op. Har haft lidt personligt bøvl og desuden hjalp julen heller ikke, så røg op på 97,8 kg. og har så kæmpet mig ned på 96,5 kg. igen...

• #3   14. feb 2009 Lad være at sulte dig , hellere et lille mellemmåltid end at dit blodsukker falder og skriger på sukker - Deraf ustyrlig trang til søde sager.

Opgiv ikke kampen smiley Og fordi man falder i en enkelt gang i ugen .. behøver du ikke give op og vente til mandag med at starte igen smiley

Kommentér på:
Mit mål...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce