{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

Skiferie {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har erfaring med at have hunden med på skiferie??
Vi skal muligvis have Cosmo med på skiferie og jeg overvejer lidt om jeg skal købe en jakke til ham.
Det har gået fint indtil videre uden jakke, men på siferie er der jo lidt mere koldt og lidt dumt at stå i Østrig og skal til at lede efter jakke til ham, hvis det er for koldt.
Jeg har prøvet nogle på ham, men synes det er svært at finde nogle der passer, fordi mopsen er så bred foran og når jeg endelig finder en der passer i breden, så er den alt for lang til ham...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skiferie
  • #2   10. dec 2008 Jeg har købt et dækken i en maskinforretning. den var oss lidt for lang, men har bare været i gang ed nål og tråd, så nu passer den perfekt smiley Men jeg ville nu heller ikke tage min mops med på skiferie.

• #3   10. dec 2008 Hej
    Jeg har haft perle med på ski ferie,men vi kender.også nogle der bor der ned.
    Så Perle var med en dag, du kan se min video. Hvis i skal bo i hytte kan du måske tage hende med, eller privat.
    Da vi var der var der meget sol.
    Det gik godt i flyvemaskine, perle virke rolig bare jeg var der.lage sig til at sove, ved ikke hvordan i skal rejse. men ønsker jer god ferie
    Venlig Hilsen Brigitte

• #4   10. dec 2008 Han har det rigtig dårligt med at blive passet hos andre, da han bare ligger foran døren og venter på vi kommer igen.
    Vi skal køre derned i en stor autocamper, hvor han kan rende rundt og dernede skal vi bo i en hytte, hvor han kan være. Vi skal derned med nogle der ikke gider stå på ski hele dagen, så der vil næsten hele tiden være nogle hos ham...
    Så synes ikke det er synd at tage ham med, for hvis jeg synes det ville jeg heller ikke.

• #5   11. dec 2008 Du kan gå ind på denne her hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/hundetoej
    Der kan du få syet tøj til din mops, det er super flot og det er absolut ikke dyrt...

Ronja elsker sne, hun går helt besærk . En god ide vil være at købe potevoks, bare som lidt ekstra beskyttelse...

God tur...

Kommentér på:
Skiferie

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce