{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

Pelsen? {{forumTopicSubject}}

Har i problemer med jeres, at pelsen er nærmest uld??

Min Fie, har en pæn pels, men den er umulig at holde pga. helt ind til huden er det uld.. Så selvom vi redder hende tit så kan vi ikke rigtig holde den pæn, desværre...
Så vi får hende klippet hver 3-4 månede.. Hun klør sig også rigtig meget når hun bliver "langhåret"

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pelsen?
  • #1   13. dec 2008 Nej jeg syntes ikke jeg har de problemer med nogle af mine.
    Men det er en race der kræver lidt pelspleje, og det er også forskælligt hvor meget de forskællige kræver at man børster dem, nu Ticka hun filter meget nemt, men jeg tror det er fordi hun altid ruller rundt og leger helt vildt, hvor i mod at Smutski er en meget mere dannet dame.

• #2   13. dec 2008 hej pia
    en shih tzu har underuld og nogle hunde har meger en andre så det skal pørstes af med en spicel kam hvis du har brug for hjælp så bor jeg i herning

• #3   13. dec 2008 Min har lidt "kager" ved benene men ellers ikke. Synes ikke hun har underuld. Hvornår får de det??? Hun er nu 6 mdr og er i sin 1. løbetid

• #4   14. dec 2008 min bella har det samme problem.. jeg børster hende rimelig tit og gører alle mulige ting bare for at undgå alt det filt.. men det hjælper ikke sådan helt vildt .. så jeg bliver også nødt til at klippe hende sådan ca 1x hver 3. mdr..

• #5   14. dec 2008 Gyrit K: Hvad er det for en kam?

Jeg synes bare slet ikke jeg kan holde det, lige meget hvor meget jeg børster hende, bader hende osv.. Det er lidt surt, for synes bare hun er så kær med langt hår..

Everita S: Er glad for at høre det ikke kun er Fie smiley Det er lidt surt, når man gør alt hvad man kan for at holde det, også man ikke kan...

• #6   18. dec 2008 Hej... Hun kommer skam i bad tit og bliver redt og det hele smiley Meen det hjælper ikke....

• #7   18. dec 2008 hej pia m
    det er en underuldskniv du skal bruge men vær forsigtig med den

• #8   26. dec 2008 Sådan forstod jeg det også smiley Jeg har fået noget nyt shampoo til dem, og det er faktisk supergodt..... God jul

• #9   26. dec 2008 Hvornår får de underuld og hvordan ser det ud/føles det??

Kommentér på:
Pelsen?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce