606 visninger
|
Oprettet:
velkommen til nr 350 {{forumTopicSubject}}
Velkommen til Heidi og Danny, samt jeres 2 dejlige store rottweilere Tessa og Beast, som den 19 december blev bruger nummer 350 her på siden, som nu har 658 forskellige hunde.
Vores gruppe er blandt de 15 største på HG blandt de mere end 1.000 forskellige grupper der er.
Det er skønt at se at en gruppe der den 1. februar næste år fylder 2 år, har så mange brugere der har det til fælles at man er glade for hunde.
I, og jeres, hunde ønskes alle en god jul og et godt nytår, og jeg håber at der også i fremtiden kommer mange indlæg her på siden.
mar 2006
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 78 Svar: 1.577
Det samme har jeg også tænkt - men formondentlig (og det må vi da håbe) er det folk med interesse for og måske kommende ejere af vores dejlige race som denne gruppe er for.
Velkommen hertil til alle nye og glædelig jul og fredeligt nytår til alle.
feb 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 149 Svar: 360
Jeg tror det er fordi der blandt mange efterhånden er flere og flere der er kommet til at kende de hvide Schæfere og Hvide Hyrdehunde, og så måske også fordi en del har fået øje på gruppen fordi den er mellem dem der har mange medlemmer, og så finder man jo lettere siden på HG, end man gjorde da der var færre brugere, og vi derfor var langt nede på listen når man går ind på HG og søgte på grupper.
Måske kan interessen også skyldes den debat der er rundt i hunde verdenen om kamphunde, og som gør at nogle er "nervøse" for store hunde som de ikke kender, og derfor søger nogle måske til grupper med store hunde for lige at se lidt om store hunde racer.
Endelig tror jeg også at det at gruppen er en åben gruppe, hvor alle der er venner til Hvid Hyrdehund / hvid Schæfer, kan være med, uanset om de har en stor eller lille hund, måske gør at der er mange forskellige racer blandt de over 650 hunde der er i gruppen.
Du må have en god jul og et godt nytår
nov 2008
Følger: 36 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 19
tak i lige måde
mar 2006
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 78 Svar: 1.577
ok - hvem er du blevet inviteret af ?
og
du har vel takket ja fordi du har interesse for racen ?
feb 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 149 Svar: 360
Tak for du er blevet medlem, se gerne under tråden hvilke tanker der også er når vi taler gruppen og medlemmer, hvor det er forsøgt at beskrive hvorfor det er godt med forskellighed og forskellige hunde.
Mange god jule- og nytårshilsner
Frank
velkommen til nr 350
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside