The Pug Pack

The Pug Pack

Medlemmer: 221
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
2.073 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

BYLD??? BYLD???

jeg har haft min mops med på arbejde i dag og pludselig ser jeg en rød byld mellem dens tæer, - da jeg kom hjem begyndte det at væske, har sat dens fod i sæbevand, og bestiller tid i morgen ved dyrelænge...
nogen der har oplevet noget lignene eller aner hva det kan være?

- lige mellem disse 2 tæer har mellemrummet aldtid været lidt større, hvilket jeg har bemærket men ikk tænk synderligt over før nu, snøft!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BYLD???
  • #1   2. jan 2009 Tag det roligt....... mopse kan sagtens få bumseligende tingester mellem poterne. Forstil dig hvis der har været en lille rift til at starte med, og poterne er jo i konstant kontakt med alverdens bakterier på jorden, så der skal ikke så meget til en infektion. Men det kræver højst sandsynligt pennicilin, så det er godt, at du skal til dyrlægen hurtigst muligt.

• #2   3. jan 2009 håber ikk det er alvorligt, har prøvet at læse mig frem til hva det kan være på nettet, nogen får det af allergi andre har fået trådt noget op i poten og nogen hunde kan ikke tåle salten på vejen, så er spændt på hva dyrelægen siger, bylden er langt ikke så stor og rød i dag og den væsker ikke mere! - men tjekket bliver den altså uanset!

• #3   3. jan 2009 Av stakkels hund:(

Håber du går fra dyrlægen glad fordi det bar er noget ubetydeligt der måske lige skal lidt priller eller creme til:)

• #4   3. jan 2009 håber jeg også vi skal afsted om lidt, har badet dens pote i lidt lunken sæbevand!

• #5   3. jan 2009 god tur og godbedring:) lad os endelig høre hvad dyrlægen sagde..

• #6   3. jan 2009 vi var ved dyrlægen i tyskland som sagde det nok var et lille sår eller en rifte som der var gået betændelse i, så hun sugede betændelsen ud og nu har amy fået forbinding på poten og vi skal afsted om 3 dage igen smiley amy var så dygtig hun sagde ikke et ord til at hun stak en nål i poten...

• #7   3. jan 2009 Det lyder godt at det ikke var værrer. Mops er jo seje når det gælder dyrlægebesøg. Fik du ikke pennicilin tabletter med hjem??

• #8   3. jan 2009 nej hun smurte noget bakterie dræbende på poten inden hun forbandt den... og så skal vi derhen om 3 dage, så det var slet ikke så alvorligt! men jeg jubler nu ikk før vi kommer hjem fra dyrlægen næste gang og alt er normalt igen!

• #9   3. jan 2009 okey det lyder godt:)

Håber det er væk til næste gang:)

• #10   7. jan 2009 så har vi været til dyrlægen i dag for 3. gang og endelig går det framad, de mente at den var væk og aldrig ville komme til at genere igen, vi skal dog lige til kontrol på fredag, godt jeg har dyrlæge i tyskland, ellers havde det været en dyr fornøjelse, men kom kun af med 80 kr i dag for tjek og ny forbinding smiley

Kommentér på:
BYLD???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce