1.212 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Byld!!!!!! Byld!!!!!!

Hej!!!
Har nogle af jeres hunde nogensinde haft byld el bylder???
Bella har lige været til dyrlægen i dag for hun havde fået en knude i numsen... Og det var så en begyndende byld og hun er nu på antibiotika... Men går så en væk eller vil den blive ved med at være en lille knude????

Christina.

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Byld!!!!!!
  • #2   1. mar 2005 Hej Christina,
    Min hest havde en byld engang - det var en værre historie. Så min lektie har været, at bylder ikke er til at spøge med. Den skal renses godt ud og renses i bund .. hvis der sidder en rest tilbage i bylden når "hullet" groer sammen vil der nemlig bare danne sig en ny. Så det lyder meget fornuftigt med en god antibiotika kur. Hvis alt arter sig vil der ikke være noget tilbage at se andet end du måske kan mærke, at huden føles lidt anderledes indenunder. Jeg tror ikke der kommer en knude.

• #3   1. mar 2005 Hej!!!
    Jeg håber at det går helt væk nu når jeg har taget den i begyndelsen..
    Men den ser ulækker ud....

Christina.

• #4   1. mar 2005 Hejsa, den skal nok gå helt væk, bare rolig ;o)

• #5   1. mar 2005 Hejsa

Nicki har haft en KÆMPE byld lige i rumpen. Egentlig så det ikk eud af så meget, men lige pludselig havde Nicki det ikke godt, han hang med mulen og kunne ikke være nogen steder. Afsted til dyrlægen en sen aften og så til dobbelt takst. Da dyrlægen baberede hårene af var den simpelhen så stor på størrelse med en valnød, måske endda lidt større. Han blev omgående lagt til at sove så de kunne skærre hul på bylden. Derefter blev der lagt dren ind som han skulle gå med nogen dage så det hele kunne komme ud. Det sjove var at dyrlægen var meget omhyggelig og gerne ville fortælle os hvad han gjorde. Han sagde prøv at se her bla bla. Det kunne jeg ikke tåle, jeg blev frygtelig dårlig og måtte gå ud. Til Kim havde han sagt at han bare synes det var så spændende at han ville dele ud af sin viden :o)
    Jeg vil sige det sådan, hold kræftig øje med den. Nicki's var så stor at hans hud omkring faktisk var rødt og blåt, tegn på at huden var ved at dø, så hold kræftig øje. Hvordan huden kan dø ved jeg ikke, men det var hvad dyrlægen sagde

Kommentér på:
Byld!!!!!!

Annonce