{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Hvad er en hundehandler? {{forumTopicSubject}}

Hvad mener i en hundehandler er?
Jeg mener jo ikke kun en hundehandler er dem der kører dem over grænsen som dem i forgårs der blev stoppet ved grænsen. For de hvalpe bliver jo ikke solgt en af gangen af de mænd, de bliver solgt til en person som så sælger dem vidre. Der er jo 3-4 led i sådan en handel. Fra de forlader moren til de er ved den (u) lykkelige ejer. Det er jo ikke ens betydene med at f.eks 4. led er dårlige ved hunden, de kan godt værer "glade" for hunde, men de er stadig hundehandler da de formidler hundene vidre.
Den anden slags hundehandler er den der har tæven (moren) hjemme. De har købt en han og en tæve fordi der er penge i lortet og så avler de med lukkede øjne. På tæver fra udlandet, der ofte er færdig brugt i avl i det land den kommer fra. Eller bare en tæve som skalgive hvalpe. Med selvopfundne stambøger og avlsdyr med fejl. Disse hunde får ofte flere end de 2 k-snit der er anbefalet. Og så får de hvalpe i flæng.
Det mener jeg er hundehandler. Jeg mener også der er dkk opdrætter (alle racer) der læner sig meget op af hvad jeg kalder hundehandler.
Men kom med jeres mening. hvad mener i der skal til for at værer hundehandler.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er en hundehandler?
  • #1   8. jan 2009 Ja dyrepoliti klart.

• #2   8. jan 2009 Mette G ja jeg er sq også dårlig samvittighed ved at tilhører menneske racen. Men se nu bare med hende pigen fra Ålborg´s forældre der fik 5 mdr for alt det de havde påført pigen. Så kan jeg da godt forstå det ikke giver mere at mishandle dyr. Men prøv at snyde i skat eller læg en 100 kr seddel i kopimaskinen så giver der fandme straf og bøder. selv om det ikke er noget der gør ondt på levendene væsner. næ nej jeg fatter FANDME ikke det danske system

• #3   9. jan 2009 Du har ret Mette, jeg er dog bare en af den der ikke mener at dyrepoliti er løsningen før vi får en lovgivning som går at et dyrepoliti kan gøre noget. Får vi et dyrepoliti nu, ja hvad skal de så lave?? Den lovgivning vi har på området idag rækker slet ikke. Så først skal vi kæmpe for en langt strengere lovgivning på området, herefter kan vi snakke dyrepoliti. Men det var et lille sidespring

• #4   9. jan 2009 dyrepoliti? nu må i simpelthen holde op!!! Det er skisme den mest groteske ide. Hvad fanden skulle deres opgaver være? Har i overvejet hvordan vores kødindustri fungerer - skulle det måske være et kæledyrspoliti?

• #6   9. jan 2009 Daniel< nu er det med dyrepoliti ikke noget vi bare finder på, det er faktisk noget der har været oppe at vende i folketinget. Men daniel er du klar over hvad det står for ?
    Prøv at gå ind på www.alledyrsret.dk og se billeder hvor politiet ikke har tid til at tage sig af.

• #8   9. jan 2009 bare fordi DF i sin tillid til populismen har stillet et sådant forslag, bliver det ikke en god ide!! Det er rigtig at vores køer, grise og andre landbrugsdyr har det af H....... til, men at vores kæledyr har det værre det tror jeg ikke på. Til gengæld er det en god og rørende historie, som vores medier gerne behandler, når en psykopat har hængt sin hund. Dyrepoliti er et mest inhumane ideer jeg har hørt om i lang lang tid.

• #9   9. jan 2009 Damiel < kan se på dit indlæg at du IKKE har set på den side jeg henviste til. Dyrepoliti er for ALLE dyr.
    Men daniel jeg kan hører du ALDRIG har haft kontakt med politiet når det handler om dyr, og så er det FANDME ligemeget hvilket dyr. De har jo ikke tid til at tage sig af det.

Kommentér på:
Hvad er en hundehandler?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce