Hvad er en hundehandler? {{forumTopicSubject}}
Hvad mener i en hundehandler er?
Jeg mener jo ikke kun en hundehandler er dem der kører dem over grænsen som dem i forgårs der blev stoppet ved grænsen. For de hvalpe bliver jo ikke solgt en af gangen af de mænd, de bliver solgt til en person som så sælger dem vidre. Der er jo 3-4 led i sådan en handel. Fra de forlader moren til de er ved den (u) lykkelige ejer. Det er jo ikke ens betydene med at f.eks 4. led er dårlige ved hunden, de kan godt værer "glade" for hunde, men de er stadig hundehandler da de formidler hundene vidre.
Den anden slags hundehandler er den der har tæven (moren) hjemme. De har købt en han og en tæve fordi der er penge i lortet og så avler de med lukkede øjne. På tæver fra udlandet, der ofte er færdig brugt i avl i det land den kommer fra. Eller bare en tæve som skalgive hvalpe. Med selvopfundne stambøger og avlsdyr med fejl. Disse hunde får ofte flere end de 2 k-snit der er anbefalet. Og så får de hvalpe i flæng.
Det mener jeg er hundehandler. Jeg mener også der er dkk opdrætter (alle racer) der læner sig meget op af hvad jeg kalder hundehandler.
Men kom med jeres mening. hvad mener i der skal til for at værer hundehandler.
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 4 Emner: 65 Svar: 785
apr 2006
jul 2007
Følger: 39 Følgere: 39 Hunde: 5 Emner: 296 Svar: 2.577
sep 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 266
apr 2006
Prøv at gå ind på www.alledyrsret.dk og se billeder hvor politiet ikke har tid til at tage sig af.
sep 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 266
apr 2006
Men daniel jeg kan hører du ALDRIG har haft kontakt med politiet når det handler om dyr, og så er det FANDME ligemeget hvilket dyr. De har jo ikke tid til at tage sig af det.
Hvad er en hundehandler?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside