{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.715 visninger | Oprettet:

>Meget kåd ung hund< {{forumTopicSubject}}

Hej alle Rotte elsker c",)


Har som vi alle mener verdens bedste rotte, hun er så god som dagen er lang.

Mit problem er, når vi møder unge mennesker, som vil lege med hende bliver hun fuldstændig kåd, hun kommer helt op og ringe kaster sig over dem og hopper rundt om dem og gø´r helt sindsygt, skal lige siges det er ikke aggresivt men meget voldsomt. Hun er meget lydig, men når hun når op i det leje skal jeg virkelig råbe højt før bare regere lidt på mig. Ved ikke om det har noget af gøre med, at da hun var ca 6mdr. kom min veninde og datter som de plejede hjem til os og vi gik en hundetur, og hendes datter legede med Nikki, og som hvalpe nu gøre nappet hun hende i jakken, og datten blev usikker og SKRÆG op og Nikki blev også usikker men begyndte på det der hoppen rundt og nappe endnu mere ud efter hende. Og fra den dag, har de unge piger vist lidt usikkerhed på Nikki bliver hun sådan, men til gangæld, er de ligeglad og sætter hende på plads, er der heller intet, (from som et lam)
Er der nogle som har oplevet ligne eller kan komme med et godt råd på vejen?!

Maria


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  >Meget kåd ung hund<
  • #1   9. jan 2009 Tusind tak for råde, men det er såmen ikke fordi hun er sådan i hverdagen, hun er med på job hverdag hvor hun elsker at tumle både med de små og store, har to "pleje" hund med hjemme hverdag i øjeblikket, og to gange om dagen er de ude på marken eller i parken og får leget igennem. (men søn på 4år kan uden problemer lege med hende hun er altid forsigtig med ham)
    Og det jeg synes er underlig er at det er kun nogle hun gør det med, hvis de skriger op eller som sagt køre hende op. Og tro mig jeg har virkelig også sagt nej til hende og tager hende altid i snor når det sker, men hun sanser mig overhoved ikke, hun sidder og hylder og gø´r og prøver alt for at komme der over igen, indtil de ikke er i vi går?! Har oplevede det 2 eller 3 gange. Voksne kan uden peoblemer også lege med hende!
    Det er meget mærkeligt, og jeg bliver så fortvivlet da hun er så god og en lydig hund, hun er jo som f.eks. sikker på at alle min kunder og hunde der kommer i min salon kommer kun for at hilse på hende, så den opførelse kommer så meget bag på mig og værre jeg kan hoppe på tunge og hun er fuldstændig ligeglad når det står på!


Kommentér på:
>Meget kåd ung hund<

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce