1.026 visninger
|
Oprettet:
ADMIN: Nyt navn til gruppen? {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg har tænkt lidt på, om jeg ikke skulle give gruppen et andet navn?
Jo mere jeg ser navnet, jo mindre kan jeg lide det. :o)
Havde selv lidt tænkt på <b>Avl og opdræt</b>...
Hvis der er andre der har et godt beskrivende navn, hører jeg gerne.
Er der flere, laver jeg en afstemning, så I selv kan være med til at bestemme navnet.
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.916
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 28 Hunde: 5 Emner: 45 Svar: 519
sep 2006
Følger: 64 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 329 Svar: 5.377
Bryder mig ikke om ordet avl :O) Men ellers kan du skifte navnet, hvis du vil. Kigger også mest efter billedet.
jan 2008
Følger: 11 Følgere: 114 Hunde: 6 Emner: 248 Svar: 7.538
feb 2007
Følger: 83 Følgere: 78 Hunde: 4 Emner: 150 Svar: 548
ordt avel kan jeg heller ikke li
jan 2008
Følger: 11 Følgere: 114 Hunde: 6 Emner: 248 Svar: 7.538
ADMIN: Nyt navn til gruppen?