BARF-Gruppen

BARF-Gruppen

Medlemmer: 361
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.487 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Des (
Des (
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 47

Hvor meget indmad? Hvor meget indmad?

Ja, som overskriften siger vil jeg gerne lige hører jeres mening om hvor ofte en hund skal have indmad? Jeg giver ikke rene "indmads-dage". Han får sin indmad via DBC's oksemix som skulle indholde både kød, fedt og indmad. Ved ikke hvor meget indmad der er i oksemixen, men har fået at vide, at han skulle være dækket ind. Men dette får han jo kun én, max to dage i ugen, og kan forstå at der er nogen der giver meget mere. Tror I han får for lidt af det?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor meget indmad?
  • #1   16. jan 2009 Min får slet ikke indmad, kan kun finde fra svin lige pt og det vil han ikke have. Specielt ikke lever, ikke om han vil røre det med en ildtang hehe.
    Måske det ændre sig når vi kommer til DK og kan finde andre slags indmad smiley

• #2   16. jan 2009 Mine får ca ½ protion lever ½portion kanin ca 1 gang om ugen, muligvis lidt længre imellem, det variere lidt.

• #4   16. jan 2009 Kikkie får ½ portion indmad, sammen med Kallun dagen før en ben dag og ½ portion på bendagen, så glider ben-"afføringen" nemmere ud ;oD

så 1 portion om ugen.

• Des (
    Des ( Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 17 Svar: 47
    #5   16. jan 2009 Okay, tak for svarene allesammen. Har købt lidt ekstra nyrer, og vil så prøve at tø lidt op af gangen og blande i hans mad lidt oftere. Bare for en sikkerheds skyld smiley

Kommentér på:
Hvor meget indmad?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce