{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.426 visninger | Oprettet:

indmad? hvilket {{forumTopicSubject}}

hejsa,
jeg kom til at tænke på at hvor meget af indmaden bør jeg gemme til vapsen når jeg slagter kaninerne?
nogle der kan sige mig det?

sådan som det er nu gemmer jeg kun lunger, lever, nyre og hjerte, men da han fik lov selv at "Ordne" en spidste han tarmene først og med største velbehag, så bør jeg også til at gemme dem?

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  indmad? hvilket
  • #1   29. mar 2013 Hej smiley dejligt også at se dig herinde smiley jeg gør det samme som dig, men ja, hvis de selv fik lov at bestemme tog de det hele smiley

• #2   29. mar 2013 hmm, jeg har tit tænkt over det. Jeg har sorteret ligesom dig.
    Men der er vel intet i vejen for at give dem det hele - så længe man ikke fodre dem udelukkende på det i to måneder?

• #3   29. mar 2013 line jeg tænker nemlig som de 10 % de skal have i indmad vil det jo være genialt for os der selv slagter hvis vi kan gi dem det hele for det er jo en del mere end blot overstående hvis de også spiser tarmene

OG Hej LIV smiley

• #4   29. mar 2013 Fandme - det tror jeg, jeg gør næste gang :b Så i stedet for at han får en portion ud af 6 slagtet kaniner, vil han næsten få 6 :b

Meeen det er nu ligeså meget fordi han skal ned i mængde nu hvor han bliver 1 år smiley
    Men hvor er det fedt at kunne fodre sin hund på barf for det samme som hvis det var RC! smiley Og ingen tvivl om at han "nyder" maden mere. Nu er det en labrador så nydelse hænger omvendt sammen med tiden det tager at spise hvis det er rent kød smiley

• #5   29. mar 2013 hehe min vaps han bliver hlet paf når han får sådan en hel kanin, jeg sprættede den let op for ham da han fik den og han gik lige i tarmene og guffede det i sig så resten af kaninen tog ham 1 døgn at spise (han fik den uden for og det var frost så det gik ikke i fordærv) men han nød det sq og katten fik også tiltusket sig noget lækkert mad den dag smiley

• #6   29. mar 2013 Lækkert smiley

Jeg "må" så ikke servere en hel kanin, fordi det er en kommende jagthund. Og på prøver kan vi risikere at han skal bære kanin, så duer til ligesom ikke at han vælger at spise den smiley :D smiley Så tror jeg de trækker temmelig mange point fra smiley

• #7   29. mar 2013 nej det kan jeg godt se at det ikke er helt smart smiley
    heldigvis har min lært at han først må spise dem når han får dem af mig, dvs jeg har levende kaniner til at løbe rundt på gangen når vi er ude og fodre og der er hunden også med og der er heldigvisingen problemer smiley

• #8   30. mar 2013 Hehe, jeg har ikke turde at lade ham være sammen helt løst med kaniner, men han går med mig ude ved dem, og kigger ind i burene til dem smiley Han plejer bare at slikke på dem smiley Meeen jeg stoler altså bare ikke helt på ham smiley

• #9   30. mar 2013 tør heller ikke alene men når jeg er der gør han heldigvis inetet smiley

Kommentér på:
indmad? hvilket

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce