The Pug Pack

The Pug Pack

Medlemmer: 221
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.471 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hundeforsikring.. hvilken en..?? Hundeforsikring.. hvilken en..??

Jeg skal lige høre.. hvilken forsikring kan I anbefale..??

Vores gamle Sussi var forsikret hos Fair og Donna (og lille Ella, når vi få hende) er dækket af vores udvidet indbo.. men der er ingen sygedækning, så jeg søger en forsikring der dækker syge, liv og ansvar uden at forlange at man har dem som forsikringsselskab til alt andet..

Kan I hjælpe..??

Ps. har tjekket TopDanmark og de forlange at man har indbo hos dem..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundeforsikring.. hvilken en..??
  • #1   22. jan 2009 Du skal da bar have sygeforsikring ved alm brand det har jeg og vi har ikke vores andre forsikringer der da de er ved if..

og hos alm brand er sygesikringen livslang der er de vist nok kun der eller ved dyrekassen, men har læst herinde dyrekassen ikk er god ved mopse..

da tulle var ved dyrlæge mailede jeg bar regningen med pilice nummer og konto nummer så satte de , de penge ind de regnede ud jeg sku have super nemt..

• #2   22. jan 2009 Okay.. det lyder super.. smiley

Dem tjekker jeg.

• #3   22. jan 2009 Vi bruger også alm.brand... men har ikke haft behov for den, endnu..

Vores gamle gd'er havde dyrekassen.. og de betalte uden noget, da gd'erne var syge og sådan..

• #4   22. jan 2009 Hej,

Okay.. jeg fik bare at vide, at Dyrekassen har særlige regler vedr. mops.. men rynker, næse osv.. Derfor ikke så gode for "os" med mops.. smiley

• #5   22. jan 2009 Ja, der er hvis noget om det... tror at Tine, har styr på det... ( gamma, mocca , tango ) prøv at spørge hende..

• #6   25. jan 2009 er der nogen der ved hvad det koster i alm, for inde på hjemme siden står der noget om årligeomkostninger på 18000kr, og så kan det da ikke betale sig .. men vi vil gerne have malibu sygeforsikret, synes bare det er mange penge .. det kan da ikke passe ??

• #7   25. jan 2009 jeg gav 1438for alm ansvar, udvidet til træning mm samt sygeforsikring..

det med de 18000 er hvad de max dækker med om året:)

så bar roligt.. de gode nok smiley

Kommentér på:
Hundeforsikring.. hvilken en..??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce