1.049 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

hundeforsikring?? hundeforsikring??

hej alle :o)

lige nu, der har min lille snuske basse af bella en alm. ansvarsforsikring.. hun er kun 12 uger, men vil utrolig gerne skifte over til en god sygeforsikring.. men der er jo bare lige det jeg ik helt forstår, f.eks inde ved agria når der står selvrisiko på 900 kroner halvårligt, skal man så betale de 900 kroner halvårligt ud over de andre ca. 2000 ??? :o)

ellers hvilken forsikring synes i er go, hvad dækker jeres og hvad er prisen??

Mvh Josephine

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle IKEA-møbler 800 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Stoppet handvask på badeværelse 900 kr.
  • Rensning af sofa 475 kr.
  • Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundeforsikring??
  • #1   10. jun 2012 Selvrisikoen skal du betale hvis der sker noget, så hvis hun f.eks. skal opereres skal du betale de første 900 kr f.eks.
    Vi har alm. brand til vores franske bulldog.
    Da den også dækker kejsersnit, men det kommer meget and på racen osv. smiley

• #2   10. jun 2012 Selvrisikoen betaler man hvis man har brug for udbetaling fra forsikringsselskabet. Hos Agria kan i maks komme til at betale det 4 gange om året uanset antal skader/sygdomme. På deres sygesikring betaler man udover det selv 20 % af dyrlægeregningen. Hvis du vil tegne hos Agria, vil jeg råde dig til at gøre det inden hvalpen er 4 mdr. Og uanset hvor i vil tegne, jo før jo bedre, der er jo karens tid.

• #3   10. jun 2012 ja, har nemlig set det er billigere jo yngre de er! men er det sådan alle steder at man skal betale den selvrisiko?? :o)

• #4   10. jun 2012 Har en hos tryg, næsten 2000 kr, selvrisiko på 1050, de nærmere vilkår kan jeg ikke huske. Den ophører når hunden bliver 10 år. Jeg vil ikke anbefale tryg, jeg vil dog sige at de er nemme hvis det gælder udbetalinger fra dem.
    Har en i Agria de har en masse ekstra muligheder, og rabat hvis man er medlem af DKK. Her betaler jeg ca 1350 lige nu med en tilvalgsforsikring, Agria er det eneste sted du ikke skal have udviddet ansvar for at gå til træning. de dækker hele hundens levetid, og jeg synes de dækker meget hvis man tegner den tidligt.
    Har haft hos alm. brand. Jeg synes de var for svære at snakke med, de tegnede en forsikring jeg havde bedt om tilbud på, og opsagde samtidig min gamle i tryg. Så da jeg flyttede vores andre til lb valgte jeg at flytte den forsikring jeg havde i alm. Brand også. De har dog rimelig gode betingelser og livstids dækning. Jeg gav ca. 1700 i alm. Brand.
    Bemærk at forsikrings prisen ofte vil afhænge af racen.
    Hvis det virkede forvirrende det jeg skrev. Så arbejder jeg på at mine hunde skal være i Agria. Men min gamle hund er ikke til at flytte fra tryg uden for mange problemer. Derfor har vi både tryg og Agria til vores hunde.

• #5   10. jun 2012 okay, har godt nok også hørt meget godt om agria.. var bare meget i tvivl omkring det med selvrisiko, men det har jeg fundet ud af nu.. troede det var sådan at man skulle betale de 900 kroner hver halve år samtidig med man betaler hver måned.. men det er kun hvis ens hund bliver syg ?? ik?

• #6   10. jun 2012 Jo det er kun hvis din hund bliver syg. Og hvis det er inden for 120 dage altså kan din hund være syg flere gange og af forskellige ting inden for de 120 dage du bliver kun trukket en gang. Men det er jo heldigvis sjældent det er så tit de små er syge.

• #7   10. jun 2012 ja, vi har heller ikke haft problemer med vores anden hund.. dog er han også kun 7 måneder, så meget kan jo stadig ske. men indtil videre køre det bare for ham! dog så har han lidt problemer lige pt, da hans to små hugtænder i undermunden ikke er faldt ud og de andre er kommet op, så det ser ikke så godt ud.. men dyrelægen sagde vi skulle give det 14 dage 3 uger.. håber bare de ryger ud så han ikke skal til at have dem rykket dem ud..
    men kan ikke se der er forskel på prisen når man tager bella på halvanden måned og dibbo på 7 måneder :-(??

• #8   10. jun 2012 dert kan der jo være mange grunde til. min mor har hos agria og har kun været til freds. vil anbefale dig at ringe til dem og få et tilbud, det er uforpligtende og de kan svare på alle dine spørgsmål.!!!

• #9   10. jun 2012 sebastian og maja L rolig rolig med alle de udråbstegn :o) søger jo bare hjælp!

• #10   10. jun 2012 Vi har alm. brand. Vi har en selvrisiko på 300 pr diagnose og får dækket 80% af resten. Dog ikke på det medicin som bliver udleveret til os.

• #11   10. jun 2012 Jeg har alm. brand, der er selvrisiko på 300 kr.
    Jeg giver ca. 1500 om året med sygeforsikring, de er rigtig søde hos alm. brand smiley

• #12   10. jun 2012 Jeg har - ligesom de to ovenstående - Alm. Brand til ca. 1500 kr. om året for ansvar & sygeforsikring. Selvrisiko på 300 kr.

Har endnu ikke prøvet at benytte mig af sygeforsikringen - men har netop været til dyrlæge, hvor jeg tænker at sende regningen ind.. (undskyld jeg spørger midt i ts' tråd) Hvordan foregår det - skal man bare ta en kopi og sende ind til dem, eller hvordan? smiley

• #13   11. jun 2012 Jeg har heller ikke benyttet mig af sygeforsikringen endnu, Malene & Bella - Men prøv at ring derind og spørg, så skal de nok hjælpe smiley

• #15   11. jun 2012 Palle med de 6: der blev lavet nye regler for nogle år siden så man skal have udviddet hvis man går til træning el. Andet, på nær hos ganske få selskaber. Jeg kan ikke sige det hundrede procent, men sådan ser det søreme også ud i dit selskab
    https://www.garfors.dk/forsikring/privatforsikringer/familiens-dyreforsikring/hundeforsikringer/

• #16   11. jun 2012 Beklager jeg skrev Agria var det eneste , for det er jeg ikke sikker på. Det bedste er at forhøre sig hos sit forsikringsselskab.

• #18   12. jun 2012 de var ment positivt.

Kommentér på:
hundeforsikring??

Annonce