{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.366 visninger | Oprettet:

Hundeforsikring {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg søger på livet løs efter den bedste sygesikring til lille Louis.

Utrolig mange faktorer spiller ind, fx. Dyrekassen som er anbefalet herinde påstår at dække 80% af regningen hvilket ikke er tilfældet da de har en lidt sjov udregnings metode ifølge nogle kunder på trustpilot.

Også har jeg kigget på alm. brand, da de også et anbefalet herinde. De har ingen selvrisiko og dækker 60%.

Vil I ikke være søde at dele jeres erfaringer med sygeforsikringerne så jeg kan få oprettet en.

Det vigtigste for mig er at de dækker flest mulige sygdomme og indgreb så man kan føle sig tryg og at de gør dette selvom man er i udlandet.

Håber på nogle anbefalinger
Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundeforsikring
  • #1   6. apr 2018 Jeg bruger Dyrekassen DK til både hund og kat. Min hund har været kronisk syg siden hun var 5 mdr. og jeg har derfor i den grad brugt forsikringen til hende, på flere 1000 kr. om året.
    Der har aldrig været problemer med at få pengene udbetalt. De er på kontoen ofte allerede samme dag, som jeg indsender regningen ...

    Jeg har, indtil videre, intet at udsætte på dem ... Jeg har brugt dem i omkring 15 år, vil jeg tro. Snart 11 år, med min nuværende kronisk syge vov ...

    Mine forældre har dem også, til deres kat, og har indtil videre heller intet at udsætte på dem.

    Jeg er ikke tryg ved de billige forsikringer, som har en tendens til at lave pludselige klausuler. Det kan blive til mange i løbet af et hundeliv, og så bliver forsikringen ubrugelig. Derudover er jeg glad for, at jeg kan have mine dyr forsikret samme sted smiley


  • #2   6. apr 2018 Og den vov der er bare for smækker lækker smiley

  • #3   6. apr 2018 Dyrekassen DK.

  • #4   7. apr 2018 Jeg er utrolig glad for købstædernes forsikring - de dækker 100% bortset fra en selvrisiko på 1000kr. (hvis hunden bliver syg med hvilken som helst sygdom indenfor 60dage skal du ikke betale ny selvrisiko).. De er hurtige til at udbetale (3-4 hverdage), god service - incl ansvar gir jeg 1500kr ca årligt og de har meget få ting de ikke dækker.. De har en del færre ting de ikke dækker end de fleste og deres kunder er generelt godt tilfreds (trustpilot.com).. min familie har skiftet til dem og jeg har selv oveni sparet på mine andre forsikringer.. desuden skriver de deres ting så de er til at forstå.. har haft mange skader/sygdom på det år Mille har været forsikret, har endda brugt max beløbet for sygdom (20.000kr årligt) og ikke et ord har de sagt, de betaler bare og ringer endda og forklarer deres udregning eller man kan få det på skrift.. dog dækker de ikke medicin man får med hjem til "hjemmeforbrug", men sådan er det hos mange - og ellers skal man betale ekstra for den dækning (altså hos andre firmaer).. - virkelig god ide at tjekke på trustpilot.com - jeg tjekkede selv da jeg skulle tegne.. jeg havde tænkt agria men deres kunder er meget utilfredse, så jeg kom hurtigt på andre tanker..

    Kan ihvertfald ikk anbefale tryg - de smed min 10årige hund ud med ordene "vi forventer hun vil blive for dyr"! og jeg fandt ud af at det sker ofte hos tryg.. og hvor mange steder kan man forsikre en hund på 10år uden forbehold - KUN hos købstædernes, det gav mig stor respekt for dem!! (forbehold = altså hvor de ikk skulle have dyrlæge erklæring og se hendes sygdoms historie for at udelukke en million ting de så ikke ville dække)


  • #5   7. apr 2018 Desuden kan jeg godt li at man ved 100% hvor meget man selv skal betale fremfor procenter.. det er mere forudsigeligt og man ved hvor mange penge man skal ha liggende til enhver tid.. det kan jeg personligt godt li fremfor x antal kr i selvrisiko også x antal procenter som mange kører med...

  • #6   7. apr 2018 Pernille - er du helt sikker på din dækning i forhold til selvrisiko?
    Det er nemlig ikke hvad de skriver på deres hjemmeside.

    Der skriver de, man selv betaler 10% af regningen, men ingen selvrisiko. Dog minimum 1000kr.

    Hvis det er rigtigt så tænker jeg alle regninger under 10.000kr der betaler du jo automatisk en højere procentsats. mens man på regninger over 10.000kr så bare betaler det mere end de 1000kr.

    Er det måske lavet om siden du tegnede forsikringen ?


  • #7   7. apr 2018 Jeg har alle mine i Agria, da det er bedste dækning for min race. Der har aldrig været problemer.

  • #10   7. apr 2018 Jeg har været glad for dyrekassen. Kun eén gang har vi været uenige, det ang Cocos overtallige tand, som de mente var arvelig og dermed ikke gik ind under deres dækning (hvilket egentlig er sært, for de dækkede fx hendes undersøgelse for hjertefejl, som jeg ville tænke var mere sandsynlig at det var arveligt betinget.) jeg adspurgte en rigtig tandlæge og dyretandlægen (som oprindeligt havde stået for indgrebet m at fjerne tand), begge var enige om, at det ikke bevist at det er arveligt - men jo altså heller ikke det modsatte - mnske tandlægen sagde det var utroligt sjældent noget der "løb i familien", så vidt vedkommende vidste, men det hjalp intet, og dyrekassen dækkede ikke.
    Men derudover har jeg ingen problemer haft, og de har sørme fået lov at dække meget gennem tiden.. Coco er lidt en mandagsmodel og har fejlet enormt mange forskellige ting...


  • #11   7. apr 2018 Jeg bruger Agria og har på ingen måder haft problemer med dem - heller ikke da vi stod med 3 hunde som skulle opereres i knæene og gå til genoptræning, det skete i samme år. smiley

  • #13   7. apr 2018 Jeg har Alm brand på den gamle forsikring. Den dækker 80% og med en selvrisiko på 300. Så den starter med at dække allerede ved en konsultation. Den dækker dog ikke medicin. Det gør den nye forsikring hos dem.

    Min datters franske er også forsikret hos dem og den har dækkket alt det den hund har været igennem. Også 2 dyre operationer.
    Så ingen klager herfra smiley


  • #14   7. apr 2018 Jeg har Dyrekassen Danmark. og de dækker 80% - efter selvrisikoen er trukket fra.

    jeg har aldrig haft problemer med dem, og altid fået mine penge hurtigt.
    også da Aika fik cyster på æggestokkene og skulle steraliseres, gav de pengene uden et kny


  • #15   7. apr 2018 Jeg har dyreforsikring danmark og har indtil videre været helt tilfreds. Jeg har heldigvis kun haft brug for forsikringen en enkelt dag, men det gik helt fint. Jeg har en regning mere, som skal sendes ind til dem, når min hund er færdig med nogle behandlinger og det går formentligt også helt fint.

    Min selvrisiko er på 1000 kroner pr. diagnose og ellers dækker forsikringen op til 35.000. Med i forsikringen er der dækning på genoptræning for 6000 kroner og receptpligtig medicin for 1500 om året.

    Jeg kiggede både på agria, dyrekassen og dyreforsikring danmark, da jeg skulle vælge og sidstnævnte virkede klart som det bedste valg for mig smiley


  • #16   7. apr 2018 6# Min forsikring betaler jeg ikke procenter på - men det kan selvfølgelig være blevet ændret smiley Men okay at det så kun bliver hvis regningen er på over 10.000kr er jo så fedt nok - fordi hvor tit sker det smiley Fordi hos mange er det omkring 1000kr plus 10% ikke noget med "mindst 1000".. hvilket så bliver en lidt høj selvrisiko.. - eller, sådan var det ihvertfald da jeg kiggede fra Ca 1,3år siden smiley

Kommentér på:
Hundeforsikring

Annonce