859 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hvilken hundeforsikring? Hvilken hundeforsikring?

Hej HG'er!

Jeg står og skal til at have hund igen. Men står og kigger rundt på de forskellige forsikringer og ved simpelthen ikke hvad for en forsikring jeg skal vælge?
Hunden er en halvanden -årig gammel labrador han.
Så hvad for en forsikring ville i anbefale?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken hundeforsikring?
  • #1   15. nov 2013 Jeg har ansvars og sygeforsikring på mine hunde hos Agria. De er vist ikke de billigste, men tilgengæld er jeg meget glad for mine forsikringsvilkår og hurtige sagsbehandling og udbetalinger lige nu, hvor vi har været en tur i helvede - vi er heldigvis på vej tilbage derfra - med en meget alvorligt syg hund. Der i løbet af 3 uger har kostet mig 23.000 kr i dyrlæge, indlæggelser og medicin.

• #2   15. nov 2013 Hold da op med forsikringstråde lige nu smiley

Jeg vil anbefale dyrekassen danmark smiley Synes man får mest for pengene der og servicen lader til at være super!

• Mette R
    Mette R Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   15. nov 2013 Jeg kan anbefale Top Danmark smiley Vi har aldrig haft problemer med at få penge...

• Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 554
    #4   15. nov 2013 Ring og snak med et par stykker af dem. Og gør op hvad du vil betale for.

Nogen sygeforsikringer dækker hele hundens liv, andre kun til 10. leveår. Så er der selvfølgelig høj eller lav selvrisiko, samt forskellige andre for-/bagdele.

Vi har Agria, den er dyr men til gengæld bliver man ikke bedre dækket - så vidt jeg ved da (kan jo være der er sket noget nyt siden vi tjekkede).

• #5   15. nov 2013 Agria afhænger helt af hvornår man tegner den. Hvis man køber DKK hvalp og forsikre den inden den er 4 mdr. er ansvarsforsikringen gratis hele hundens levetid. Er du medlem af DKK, DcH har kennelnavn eller andet giver de yderligere rabat. Jeg endte med at skulle give knapt 1.000,- pr år for sygeforsikring + ansvar for min yngste hund. Hos Danmark gav jeg 1.700,-

• #6   15. nov 2013 Jeg har Dyrekassen DK og skal aldrig have andet.

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 867
    #7   15. nov 2013 Det er meget forskelligt fra forsikringsselskab til forsikringsselskab hvad de dækker og om der er forskelle på hvad de dækker hos de forskellige racer. Så Det nemmeste er at ringe og spørge dem om din specifikke situation og hvad du skal bruge hunden til (der er jo normal ansvar, syge og udvidet forsikring).

Eneste råd jeg har er at sørge for at få en forsikring der dækker hele hundens leve tid. Der er nogle forsikringsselskaber der kun dækker til hunden er 8/10 år, og det er jo især i hundens sidste leve tid at man virkelig kan få brug for eksempelvis sygeforsikring.

Kommentér på:
Hvilken hundeforsikring?

Annonce