3.131 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hvilken hundeforsikring? Hvilken hundeforsikring?

Hej.

Ja som overskriften siger - hvilken hundeforsikring bør man vælge, når man skal kigge? Vi skal selvfølgelig have den lovpligtige ansvarsforsikring, men vi skal også til hundetræning og udstillinger. Så det skal jo være den "udvidede" pakke smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken hundeforsikring?
  • #1   21. jun 2010 Tja du svare jo selv smiley en udvidet forsikring (de koster ca det samme rundt om)

• #2   21. jun 2010 jeg har udvidet, dyrlæge og livforsikring på Nala ved dyrelægekasesn
    og er utrolig glad for dette.

• #4   21. jun 2010 Det er også en god idé at få en sygeforsikring der dækker dyrlægebesøg (over en vis pris) og akut aflivning.
    Så står man ikke pludselig med en uventet dyrlægeregning på flere tusind kroner smiley

• #5   21. jun 2010 Louise: Jaah, vi er sådan lidt on of med det - da vi hellere vil lægge pengene til side, i stedet for smiley

• #6   21. jun 2010 Jeanette & Borgmosegaards Peri - Peri = : Hvis man har sygeforsikring på sin hund (koster 1800 incl ansvar) i Dyrekassen Danmark dækker de 80% af dyrlægeregningen. Jeg forstår slet ikke dem der lader være. Det er bare én gang man skal akut afsted en søndag aften så er forsikringen næsten betalt hjem igen.

Jeg har lige stået med en dyrlægeregning på 14.000 - Det kunne jeg da godt have sparet op selv, men det er da meget rart at de betaler regningen, for det er jo mange penge som man lige pludselig skal af med..

• #10   22. jun 2010 alm brand og er godt tilfreds pria ca 1400 kr. for udvidet ansvar og sygeforsikring selvrisiko påp 300 ,-

• #11   22. jun 2010 Linda, og Elsker ....:
    En udvidet ansvarsforsikring/ figurantdækning er en forsikring der dækker, hvis din hund volder skade på personer, der frivilligt udsætter sig for "fare" i forbindelse med din hund. Denne form for forsikring er relevant, hvis din hund er udstillingshund, deltager i konkurrencer eller på anden måde deltager i hunderelaterede arrangementer. Hvis din hund bider en instruktør eller dommer, vil en sådan skade ikke være dækket af den lovpligtige ansvarsforsikring - mange hundeklubber kræver derfor, at du tegner en udvidet ansvarsforsikring/ figurantdækning, før du kan få lov til at deltage i deres arrangementer.

fra: http://www.hundesitter.dk/information/#9

Kommentér på:
Hvilken hundeforsikring?

Annonce