{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.568 visninger | Oprettet:

Langhåret schæfer han søges. {{forumTopicSubject}}

Er ikke hel sikker på om jeg må søge efter, en handhund her i gruppen. Hvis ikke så sletter jeg igen.
Absolut rar schæfer han til parring søges, papirer ikke nødvendig men 100% raceren. Gerne langhåret, sund rask, omkring Vejle.
Min chef Elin har tæven Ballo og vil gerne prøve af have hvalpe, den er i løb på 4. dagen, så det skal gå lidt hurtigt med at finde en han.
Mvh Anette.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Langhåret schæfer han søges.
  • #2   27. jan 2009 Miemiv: Jeg har lavet en annonce også.

    Smydi: Den har blødt i 4 dage. Altså i løb på 4. dagen.

    Natasja: Tror ikke det er en hvid schæfer hun søger smiley med vil da lige spørge hende ad.


  • #4   28. jan 2009 Ja, jeg havde også planlagt det i mindste detalje, hvis det var min hund.

    Og ja, det var en hurtig beslutning i går. Men hun har tænkt på det siden Ballo var 2 år. (Tror nok den er 4 år nu) Og hun har prøvet da den var 2 år. men den var ikke klar, så nu da tidspunktet (årstiden)synes perfekt, vil hun gerne prøve igen. Men hun mangler en god han. Og der kommer jeg så ind i billedet, og tænker hundegalleri , perfekt til at finde en god og rar hanhund.


  • #5   28. jan 2009 Nu er det jo svært at vide hvor mange hvalpe det kan give, så det er jo ikke nemt at sælge dem på forhånd. Og hun har masser af plads hvis ikke hun får dem solgt. Hun har før haft hvalpe så kender godt til det. Og det er tænkt igennem, selv om det virker hektisk.

Kommentér på:
Langhåret schæfer han søges.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce