Stoppet med at barfe.. {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Jeg synes lige at jeg ville komme med en forklaring på hvorfor jeg ikke har været aktiv i gruppen de sidste par måneder.
Årsagen er simpelthen at jeg er stoppet med at barfe mine hunde. Ikke fordi at jeg har oplevet noget negativt i forbindelse med denne form for fodring, men fordi vi fandt ud af at Homer havde en bygningsfejl i ryggen (lændenskred) og derfor er blevet opereret. Af denne grund tør jeg ikke at stiole på at jeg kan give ham det han har behov for og er derfor skiftet til Hills foder (dyrlægens) for hunde med knogleproblemer.
Bella har desuden taget meget på efter at hun er blevet steriliseret og hun blev ved med at tage på da jeg barfede hende. Hun er derfor kommet på et light tørfoder og er så småt begyndt at tabe de overflødige kilo.
Synes bare lige at jeg ville komme med en forklaring til jer alle.
Og så vil jeg da takke for al den hjælp jeg har fået af jer herinde. Men vil da stadig gerne være en del af gruppen da jeg sagtens kan finde på at barfe en evt. ny hund engang i fremtiden og man hele tiden kan lære nye ting i denne gruppe. Og jeg sidder da også passivt og læser de forskellige indlæg i gruppen. *s*
Nå, men det var lige en update fra os af.
/Dina
apr 2006
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 265 Svar: 4.543
Og så lidt da...
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.326
apr 2006
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 767
Umiddelbart tvivler jeg på, om nogen overhovedet har bemærket det, så du behøver nok ikke, at føle dig forpligtiget til at forklarer dig herinde.
apr 2006
Stoppet med at barfe..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside