{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.248 visninger | Oprettet:

Vil starte på Barf/råfodring "hvordan" {{forumTopicSubject}}

Hej alle, Apollo skal snart starte på råt, men hvordan skal vi starte. Apollo er 16 uger når vi starter, vi har allerede som forsøg prøvet hvor han lige smagte noget hakket oksekød, fisk, æg, okseben, han er jo fuldstændig vild med det. Det er en ren fornøjelse at se ham.
Vi er selv lidt inde på, at starten skal bestå, af bl.a. kallun, kylling, fisk.
Hvor store mængder? hvor ofte? hvad med tilskud/olier?
Hvilket forhold (indmad, kallun, kød, ben/brusk, tilskud, grønt)?
Jeg ved der meget vigtigt især for en lille hvalp i voksealderen at han får de rigtige vitaminer og nok kalk m.m. men han må jo heller ikke vokse for hurtigt.
Håber i vil hjælpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil starte på Barf/råfodring "hvordan"
  • #5   29. jan 2009 Ja så gik der vist hvalpe skruk i jer, det er nu også dejligt af få en hvalp Apollo er vores første. Tusind tak for svarene indtil nu, jeg opsøger nogen af centrene, men er også bare lidt skeptisk på om de nu snakker for at sælge mest muligt. Så derfor kommer der ofte mere ærlige svar fra folk der kender det, føler jeg.
    Jeg har jo heller ikke kun tænkt mig at købe færdig pakker. jeg vil meget gerne selv finde gode produkter og er ikke bleg for selv at skære ud, hakke mm.
    Hvem kan i evt. anbefale at snakke med, vi bor uden for horsens, så det må gerne være et sted i østjylland.
    Og Esther tillykke med den lille hvalp der snart kommer hjem.


  • #7   7. feb 2009 Hej igen følger jeres råd om at få lavet et program/plan, men er der nogen der kan anbefale et sted i østjylland.

Kommentér på:
Vil starte på Barf/råfodring "hvordan"

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce