{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.788 visninger | Oprettet:

Hævet tunge, efter 1 år med piercing? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg godt træt af min tungepiercing i disse dage, og overvejer at tage den ud.

I forgårs tog jeg et glas juice, og pludselig blev min min tunge ekstremt øm, på undersiden. Siden da er den ellers bare begyndt at hæve. Nu er den hævet så meget, at jeg næsten ikke kan tale normalt, og staven er blevet for kort, så derfor strammer piercingen helt vildt. MEN, det er stadig kun undersiden af tungen, lige omkring piercingen der er øm.

Skal jeg så begynde at gøre det samme, som jeg gjorde da jeg fik den? Skyllede mund, efter hvert måltid, eller hver gang jeg havde drukket noget, andet end vand.

Har I et bud på hvad der evt. er sket?

Og hvis det er, skal jeg så ringe til den piercer, som lavede piercingen, for et år siden, eller skal jeg ringe til min læge?

Håber I kan hjælpe mig, for det ender nok med at jeg sygemelder mig, til det er ovre, fordi det er så svært at snakke, og da jeg er kassedame SKAL jeg snakke.. smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hævet tunge, efter 1 år med piercing?
Kommentér på:
Hævet tunge, efter 1 år med piercing?

Annonce