{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kom brevet :-(
  • #1   12. feb 2009 Øv øv Jeg har faktisk tænkt meget på denne gruppe de her dage. Vi har lige sendt Martin afsted i søndags.

  • #2   12. feb 2009 Uha føler med jer, det er altså ikke sjovt. Min far har tilmeldt os søskende en pårørende gruppe, det er første gang jeg skal prøve det. Vi er 3 søskende ialt, jeg skrev forkert i første omgang. Hvor skulle Martin hen?
    Synes egentlig også der har været stille i den her gruppe!!?


  • #3   12. feb 2009 Ja, der har været meget stille. Jeg har generelt ikke været meget på HG, eller på nettet. Min egen com. er gået i stykker, eller dvs. opladeren er knækket, og det er bare ikke det samme at sætte sig ind på kontoret på Martins com.
    Martin er taget til Kosovo.


  • #4   12. feb 2009 Jeg er også kun på om dagen når jeg er på arbejde, men vi får heldigvis snart internet derhjemme smiley Min far skal til Bagdad, og hvis de trækker styrkerne hjem inden, ja så skal han til Afgahnistan!!
    Læste din tråd her i gruppen, det er da trist at i ikke er kærester mere smiley


  • #5   12. feb 2009 Ej, puha. Det ville være trist. Jeg sender også en lillebror til Afghanisten. Højst sandsynligt på onsdag. Det orker jeg ikke.

    Ja, sådan er det, vi kan ikke alle være kærester for evigt.


Kommentér på:
Så kom brevet :-(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce