{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor stor tror I hun bliver?
  • #1   27. feb 2009 Hvor store er hendes forældre? bedsteforældre? evt. hel/halvsøskende fra tidligere kuld? Burde give dig et fingerpeg. AB´en fåes i MANGE størrelser, tit er det et spørgsmål om type og linier...
    Tamara


  • #2   27. feb 2009 Hendes far synes jeg faktisk var høj, men jeg kan godt tage fejl smiley Sælger sagde at han var "lille" da han "kun" vejede 40 kg. Og moren så vi desværre aldrig da hun ikke kunne lide fremmede smiley Og søskene var der heller ingen af.

  • #3   27. feb 2009 Bliver lige nødt til at spørge, ved du om tæven er mentaltestet??? Kan du ikke få oplysninger fra opdrætter på størrelse på tæven?
    En AB-han på 40 kg. er ikke lille hvis det er en standard/performance-type, det er faktisk en meget normal vægt. Der findes selvfølgelig meget store AB-hanner der vejer over 50 kg. men dem er der heldigvis langt imellem.
    Tamara


  • #4   27. feb 2009 Ved ikke helt om de er mentalt testede, men faren var super sød og lige som Bissen smiley Han er bully og moren var standarat.
    Han er vist gået lidt under jorden efter jeg sagde vi skulle have Hende tjekket smiley


  • #5   28. feb 2009 Hmmm....må nok indrømme at samtlige mine alarmklokker vill kime hvis en opdrætter fortalte mig at jeg ikke kunne se tæven fordi hun ikke kan lide fremmede, og det første jeg ville spørge om var nok en mentaltest. Ved nærmere eftertanke ville jeg nok slet ikke købe hund sådan et sted... men det kan du jo ikke bruge til meget nu. Det lyder somn en "helt fantastisk" hybrid-parring, så du kommer nok til at vente til hunden er voksen med at opdage hvor stor den bliver... Held og lykke med den. Gør dig selv (og hunden osv) en tjeneste, gå til hundetræning og få den mentaltestet!
    Tamara


  • #6   28. feb 2009 Efter vi har købt hende kan vi skam også godt se vi skulle være gået igen! Men alt. Kærlighed ved første blik smiley Det er vist alt jeg kan sige om det.

    Vi går skam også til hundetræning! Hun er en virkelig skøn hund. Hun nyder at træne og være sammen med de andre hunde og hun for tit ros af træneren smiley


  • #7   1. mar 2009 Hæ, Esther, Nero var jo lidt en freak...ingen a hans 11 søskende blev jo helt så store, gad vide hvor det egentlig kom fra? Men den parring var jo også hybrid-outcross så det basker... smiley
    Tamara


  • #8   3. mar 2009 Jeg har en hybrid tæve som vejer ca 40kg og en der vejer 20kg så det svinger meget

Kommentér på:
Hvor stor tror I hun bliver?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce