{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DDH udstilling i Tinglev d. 14 marts
  • #1   2. mar 2009 jeg kommer med cocio

• #2   2. mar 2009 ja det kan man for jeg har også en DRU stamtavle og jeg skal også med til tinglev.

Så lige nu er min hund på fede kur fik af vide at han er for tyn af dommen i lørdags udstilling ved DRU.

• #3   2. mar 2009 Hejsa
    Jeg kommer bestemt osse med alle tre af mine hunde...

Jeg har forstået det sådan at hvis en hund vinder i ring 1 så går den videre til ring to hvor en ny dommer står og venter, Men kun hvis den vinder i den første ring, altså går videre.. Det er da muligt jeg har forstået det forkert, men det er sådan forstod det..
    Ja DRUbøger kan sagtens bruges på DDH udstillinger.
    Jubiii kun 12 dage tilbage *gg*

• #4   2. mar 2009 Betina - ok - men som jeg skrev var det nu også bare sådan jeg havde fåët forståelsen af, jeg ved som skrevet ikke om det var rigtigt forstået..

Ja stort set samme måde som DRU er det, der er vist ikke så meget forskel, udover at det måske kører lidt mere som smurt i DDH end hos DRU (ellers har jeg bare været uheldig på DRU's udstillinger *gg*)

• #5   2. mar 2009 ja og det skal forud tilmeldes hvis man vil deltage i dobbeltudstillingen.. har man ikke tilmeldt inden d. 7 tror jeg nok det var så er det kun alm. udstilling man deltager i..

• #6   2. mar 2009 Jeg kommer også med solajma smiley

• #7   4. mar 2009 jeg skal da også med -
    men har en tid ved tandlægen i flensborg om formiddagen så jeg skal lige finde på noget med Bibi imens -
    hun skal IKKE sidde i bilen alene mens jeg er ved tandlægen

• #8   4. mar 2009 jo - tak - men så skal du jo sidde med 3 stk.
    heldigvis er Bibi meget bedre end hendes mor til at opføre sig pænt når jeg ikke er der - hehe

• #9   5. mar 2009 Ømh så vidt jeg ved må DRU ikke udstille i DDH.
    Har lige haft en veninde som ville med til en DHL udstilling (hun har DRU) og det blev hun nægtet, fordi hun støtter en anden klub (selvom jeg nu syntes det er begrænset). Men sådan var det vist hos DRU, man måtte ikke udstille hos andre.

• #10   5. mar 2009 Jamen hvis DRU heller ikke samarbejder med DDH, så tror jeg heller ikke at en DRU må udstille der, når de heller ikke må udstille i DHL.
    Hvis du forstår.
    Øv hvorfor er det altid så inviklet hehe

• #11   5. mar 2009 Tror forresten også at vi kommer til ddh udstillingen (0: wee

• #12   6. mar 2009 Så er vi søre også meldt til, så vi kommer med Money :o)

• #13   9. mar 2009 Er der nogen som kører forbi videbæk og evt. har plads til et par personer?

• #14   9. mar 2009 Vi er også meldt til udstillingen med Freja og vores nye harlequin grand danois Hailey smiley

• #15   9. mar 2009 Hey Betina.
    Bliver der egentlig uddelt sådan en præmie denne gang også, som du fik sidste gang?
    For så skal du da helt klart vinde igen smiley hehe

• #16   9. mar 2009 Tak Betina :o)
    Er også meget spændt på hvordan det skal komme til at gå.. Der er jo noeget mere konkurrence denne gang vist :o)

Men kommer nu egentlig også lige så meget for at få en hyggelig dag, og se jer andre igen :o)

Men altså nu går der jo så langt imellem vi kommer afsted, hvor meget er det lige vi skal huske at medbringe?

• #17   9. mar 2009 EJJJJJJJJJJ ... Betina - du har glemt det aller vigtigste -
    HUND og det gode humør (men det er self. en selvfølge)

en kande kaffe, krus, lidt kræs til ganen og så måske kage til at dele ud af plejer jeg også at ha' med

hi-hi-hi og jeg glæææder mig oss

• #18   10. mar 2009 - Kommer der nogle Chihuahua'? - smiley

• #19   10. mar 2009 Tak skal i ha. :o)
    Må prøve at huske det hele, incl. hund og det gode humør :o)

• #20   11. mar 2009 Hallo derude i stuerne...

Vi kommer selvfølgelig også med Soraya og Nellie...
    Glæder mig helt vildt - har aldrig prøvet at udstille selv før (Har altid været min mand Peer) Så er spændt på hvordan jeg klare mig i ringen hi hi... Næste udstilling kommer vi måske med 3 hunde da jeg har en lille shih tzu hanhund i sigte ;o)

• #21   12. mar 2009 Hey Mette M.
    Ja det er jo altid spændene første gang smiley
    Denne gang bliver kun min anden gang og det er alligevel spændene selvom man har prøvet det før. Jeg ved ikke om det er noget man 'gror' fra, det med kriller i maven, hvem ved ;D

• #22   12. mar 2009 Betina: Ja så er det ikke bare mig den er gal med.
    Jeg er blevet bidt af at udstille, men dagene før en udstilling er jeg bare så nervøs. Men specielt denne gang, fordi jeg skal have mine to store hunde med og ikke bare hvalpene (0;

Freja plejer også at være meget obs på andre hunde den første halve time - hun skal lige se det hele an inden hun kan falde til ro, så glæder mig meget til at se hvordan det går.

Og ja lille Hailey, hende håber jeg bare på at hun ikke går hen og bliver for nervøs (0:

Såeh, kriller.. Det er der ihvertfald i min mavse smiley

• #23   12. mar 2009 Orv, så du har set hende til en udstilling før?

Det var da utrolig. Undrede mig også alle de udstillinger hun har været i hos DDH (0:
    Nogen burde jo kende hende, hihi.

Men førhen har hun fået nogle rigtig gode placeringer og syntes også lige nu at Freja er i sit es- hun ser bare vidunderskøn ud (0:
    Dog har hun stadigvæk lidt patter fra sidste omgang kuld. De burde da også snart vokse på plads ;D lol

• #24   12. mar 2009 Naej det er vi gået lidt fra igen, ved egentlig ikke hvorfor - men det skal da prøves igen så. Selvom hun var en del skrækslagen første gang. Hende som hjalp, sagde at hun nok skulle have taget badedragt på og hoppet i vandet for hun kunne ikke holde hende eller, lol smiley

Men kunne godt forstille mig at det ville hjælpe. Nu er det jo snart et år siden hun blev parret, så nu må hun snart tage sig sammen (0:
    Men hun havde godt nok også nogle gigantiske nogen sidste gang, så det er helt forståeligt fra min side af. Lol

• #25   12. mar 2009 ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV

Kan ikke få det til at passe med bil, så vi kommer ikke.

ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV

• #26   12. mar 2009 JA ! ! !

ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV

betina ka du ikk ta' ham med ?? hæ-hæ

• #27   12. mar 2009 Jo der er masser af plads i bilen, men der er en anden som skal bruge den, og hun køre ikke den vej som jeg gerne vil !!!.

• #28   12. mar 2009 Anton, det er for dårligt !
    Så må du tage bussen lol (0:

• #29   12. mar 2009 jamen anton så må du tage toget ! .....fortovet

he-he...............og hvis vi møder jer på vejen så skal vi nok samle jer op !

• #30   12. mar 2009 Ja Betina, for jeg skulle have en op at køre, så det ville blive 4 stk.

• #31   12. mar 2009 LN - det er jo et fantastisk tilbud lol.

• #32   12. mar 2009 ANTON - du kommer da bare herned til os i morgen og sover til lørdag og så kører du og alf med os ! ! !

• #33   12. mar 2009 Ja og hvordan skal vi så komme over på den mystikke ø ????????????.

• #34   13. mar 2009 Anton

- du får da bare hende der skal bruge bilen i morgen til at smutte jer herover - der er skam bro herover , både til og fra ! !

og jeg skal jo self. nok gi frikadeller til aftensmad - og sengene ved du jo efterhånden alt om .

• #35   13. mar 2009 ER der nogen af jer der kan huske hvornår på dagen det er at barn/hund og Junior/hund foregår??
    Jeg kan aldrig huske om det er fra morgenstuden eller om det først er efter frokost??
    smiley

• #36   13. mar 2009 Hej Gitte
    I et katalog jeg har fra en DDH udstilling har det først været efter frokost:)
    Knuzz Bente

• #37   13. mar 2009 Ok - jamen ellers må jeg jo bare vente til i morgen og se ad hehe.. synes nemlig osse jeg har prøvet at det gik igang næsten fra starten af - men jeg kan ikke huske hvad det var for en udstilling..
    Vi ses i morgen.. knuzz og sov godt, tror det er sengetid for mig nu da.. skal jo være frisk til en laaang dag i morgen.. Så lige der var 157 tilmeldte hunde til i morgen smiley skønt der kommer så mange ...

Kommentér på:
DDH udstilling i Tinglev d. 14 marts

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce