{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.480 visninger | Oprettet:

lyst hår {{forumTopicSubject}}

hejsa..
Jeg er en af dem der farver mit hår lyst, får det normalt gjort ved frisøren, men med langt hår ved alle nok at det er mega dyrt. En pige fortalte mig at det jo altid bare er udgroningen der mangler at blive lyst, så man bare selv kan gøre det med købt hårfarve.
har gjort det, men vil høre om der er nogen der kender nogle produkter hvor håret ikk bliver så gult (ved godt det er lort med købt hårfarve, men har bare ikk råd til frisør hele tiden), eller nogen har tips til hvordan man gør det så det bliver godt..
??

Mit nuværende hår er sådan lidt gult/lyst, men kunne godt tænke mig at have det helt hvidt. Fik at vide af en frisør at det ville ødelægge migt hår når det er langt, er der andre der har erfaringer med det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lyst hår
  • #1   11. mar 2009 Du vil også kunne risikere at det får en askefarve istedet for helt hvid...

  • #2   11. mar 2009 mit hår er helt hvidt - gik altid til frisøren før - men efter kæresten og jeg gik fra hinanden har jeg sq ikke råd til det - såe jeg gjorde som min veninde - købte poly ekstreme blondt og købte en shampoo hos frisøren der tager det gule skær - du skal dog lade det sidde i længere end der står på pakken ! Og nu farver jeg det en gang i måneden - dog kun i bunden ! Og det ser ganske naturligt ud og koster ikke mere end 100kroner ;o)

  • #3   11. mar 2009 ok og hvor langt hår har du?? det må jeg lige prøve.. farver du kun bunden eller?
    Gjorde nemlig det sidst at jeg satte mit hår op i en heste hale og farvede kun udgroningen og gik ok bortset fra jeg manglede et par klatter.. griner.. skal jo lige lære det:o)


  • #4   11. mar 2009 Jeg har langt hår - tjek evt. haerne på baboom - lille-my, så kan du se mit hår ;o)

    Jamen første gang farvede jeg bunden og tog de sidste 5-7minutter hvor jeg puttede resten af farven i hele håret - så det hele er samme farve - for så næste gang er der jo ingen forskel ! Men du må aldrig lade virketiden i hele håret være ret langtid da dine spidser så knækker !

    Og derefter går jeg i bad og vasker håret med den shampoo fra frisøren - lader den dog ikke virke i, i ret længe da håret så bliver blåt smiley Men så er det hvidt ;o)


  • #5   11. mar 2009 jeg har en veninde der faktisk har alm. blondt hår, men hun vil os have hendes hår helt hvidt, og hun har os selv farvet det, og så derefter bunden når det trængte.. men hendes hår er blevet så ødelagt at det kruser helt, somom det er blevet brændt, og det er helt elastisk og fuldstændig umuligt! så i skal virkelig passe på med hvilken hårfarve i bruger og hvor meget af håret i farver når i farver bund, altså sådan i kun li farver det der trænger og ikke mere..
    hun har nu været ved frisør og få det farvet brunt, og heldigvis for hende er det ved at blive nogenlunde igen, efter hun os har brugt mange penge på shampoo osv fra frisøren, der går ind og genopbygger håret..
    bare li en lille reminder.. smiley


  • #6   11. mar 2009 Det kan ofte ske ja - mit hår kan man hverken se eller mærke det på ;o) Men også fordi jeg ikke farver det hele og bruger bain di force fra keerstage ( stave )

  • #7   12. mar 2009 hmm ok så er der både gode og dårlige historier... farver altid kun bunden da jeg alligevel ikk synes der er den store forskel og tror også det vil ødelægge mit hår i længden hvis jeg farver alt... men ja man skal nok passe lidt på... men skal nok lige have fat i sådan en speciel shampoo.. bruger i så den shampoo i stedet for dem der altid er med i pakkerne med hårfarve?

  • #8   12. mar 2009 Nej nej - den bruger man bare bagefter ! Hvis man synes der er et gult skær - de koster knap 100kr ved frisøren men holder også i laaaaaang tid ! Du skal bare sige til dem at det er til at fjerne gult skær med - det er sådan en lilla shampoo

  • #9   12. mar 2009 oki det var da ikke engang særlig dyrt.. det vil jeg da lige prøve:o) Tak

  • #11   14. mar 2009 jah... har godt hørt det bare er noget lort... men men men har bare haft så mange dårlige oplevelser når jeg har gået på teknisk skole, så ved ikk helt om jeg tør igen:o)

  • #12   15. mar 2009 Anne Sofie: Nej det ka jeg godt forstå. Og lad være med det. Tog selv mit grundforløb på teknisk skole, og det var sgu ikke alle der vidste hvad de laveder eller var de skarpeste knive.

    Lad være med det smiley


  • #13   15. mar 2009 præcis, det gider man ikk altid lige finde sig i:o) Men hvad er det egentlig lige der e så dårligt ved hjemme farve for der er jo mange der bruger det?? MIn veninde har meget langt hår og har altid brugt det til udgroningen, og hendes hår er overhovedet ikk skadet så det kan vel ikke være så slemt??

  • #14   2. apr 2009 nu har jeg lige farvet mit hår sort/brun for en 5 dage siden, men vil meget gerne have mit lyse hår tilbage, hva vil i anbefale jeg gør ?? det jeg havde inden jeg farvede det sort/brun var afbleget hår smiley

  • #15   2. apr 2009 jeg synes du skal gå til en frisør - de kan helt sikkert få det ud igen da du kun har farvet det en gang - det er værre jo flere gange du har farvet det mørkt - det var da tideligt du var træt af det ?

  • #16   2. apr 2009 ja men har altid været vant til lyst, men skulle jo lige prøve noget nyt, men puha får jo et helt chock hver gang jeg ser mig i spejlet fordi det lige er fra lyst til mørkt :o)

Kommentér på:
lyst hår

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce