{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

dejligt møde :D {{forumTopicSubject}}

vil lige dele en dejlig lille historie med jer smiley

da jeg i morges tog til købmanden for at købe rundstykker, kom vi i lidt af et dilemma... heh... hundekrogen var optaget af en af de der 3 hjulede scootere... så gik hen til den næste og der stod en ældre dame og var ved at læsse sin knallert... oskar trak som en idiot hen mod hende... og hun kiggede noget nervøst på ham... så sagde jeg "neej oskar, du skal ikke med hende hjem" så blødte damen helt op og sagde "åhh vil han med mig hjem" og så gik det ellers slag i slag smiley hun nussede ham og vi fik en rigtig god snak, hun fortalte at hun selv havde hunde derhjemme osv osv.. rigtig hyggeligt og dejligt at hun ikke blev bange for ham smiley vi stod og snakkede i næsten 10 min, og så kom der en lille pige forbi som nogle gange er på legebesøg hos oskar hun skulle da også lige sige hej til ham! smiley han opførte sig såå pænt ikke noget med at hoppe op på hverken damen eller pigen, bare logre vildt med halen og slikke på hænderne smiley hehe så dejligt når man har sådan nogle møder smiley

god søndag alle sammen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dejligt møde :D
Kommentér på:
dejligt møde :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce