Lakseolie ??? Lakseolie ???
Hej jeg vil lige høre om der nogen af jer der har prøvet lakseolie til jeres hunde ??... vi kæmper stadig med antonios vægt, altså at han er for tynd, og han får Royal cannin giant junior foder, så blev jeg anbefalet at prøve er give ham 5 spsk lakseolie på hans foder hver dag, han har nu fået det i 3 dag og æder det fint, eller rettere han er en bandit han slikker olien af foderet og så ligger foderet tilbage /o:
Så lige en anden ting, jeg fik indtryk af at Bernere var en stille og roligr hunderace, men Antonio høre absolut ikke under den kategori, han er hyberaktiv... det utrolig... ikke at han ødelægger noget eller laver ballade når han er alene hjemme, men når vi kommer hjem (er væk fra ca 8 til 12) skal der ske noget !!! Jøsses.
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 358
Jeg kan kun sige det med lakseolie er godt , samt med at være hyperaktiv har vi en af ¨samme type han er 3,5 år og jeg tro ikke at han kommer af med det.
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 15
for sådan er han også
masser af energi
mar 2008
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 46 Svar: 280
Meeeen se lige hvad Kjeld skriver.... 3½ år og med ild i rumpetten... hmmm
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Svar: 11
vores Valde har også altid været særdeles aktiv - og da han var yngre skulle der helst være gang i den hele tiden. Men han er blevet meget roligere - og han fylder 2 år i morgen
apr 2008
Følger: 18 Følgere: 19 Hunde: 7 Emner: 22 Svar: 185
Vores får bare alm. fiskekapsler og de elsker dem. De har prøvet lakseolie, men jeg synes at det hurtigt kom til at lugte grimt..
Og det der med, at han bliver helt anderledes når han fylder 2 år, passer ikke.. Vi har en berner tæve på 4 og hun er stadig livlig og meget aktiv. Men kan ikke sige, at hunde bare vil ændre sig når den er 2, det er meget forskelligt fra hund til hund og nogen ændre sig slet ikke..
Nu har jeg jo været så heldig at møde Antonio til juleafslutningen.. Så hvis du blir træt af ham, så sender du ham bare herom ;o)
mar 2008
Det er rigtig at lakseolie stinker, men det får ham til at æde lidt mere foder nu hvor han får det blandet i hans hundefoder.
Og tak for de smukke ord om min Antonio, det skal jeg huske hvis han bliver for meget sender jeg ham med posten (o:
Knus herfra.
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 21 Svar: 87
Og kan helt sikkert nikke genkendende til det med de 2 år. Figo blev den mest behagelige og rolige hund, da han havde rundet de 2. Og han begyndte ovenikøbet at kunne alle de ting, som vi havde lært til træning...
+ han er blevet mere robust i udseende, så alderen hjælper også på vægten.
mar 2008
Nu ved jeg ikke om du kan se det på nogle af hans billeder, men hans pels er heller ikke helt ok, specielt henne på rumpen, der ligner han en stålbørste, men det er dog blevet bedre og ganske rigtig han er blevet lidt mere blank i pelsen nu hvor han får lakseolie.
Lakseolie ???
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside