Berner sennen hunde

Berner sennen hunde

Medlemmer: 248
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
723 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Lakseolie ??? Lakseolie ???

Hej jeg vil lige høre om der nogen af jer der har prøvet lakseolie til jeres hunde ??... vi kæmper stadig med antonios vægt, altså at han er for tynd, og han får Royal cannin giant junior foder, så blev jeg anbefalet at prøve er give ham 5 spsk lakseolie på hans foder hver dag, han har nu fået det i 3 dag og æder det fint, eller rettere han er en bandit han slikker olien af foderet og så ligger foderet tilbage /o:
Så lige en anden ting, jeg fik indtryk af at Bernere var en stille og roligr hunderace, men Antonio høre absolut ikke under den kategori, han er hyberaktiv... det utrolig... ikke at han ødelægger noget eller laver ballade når han er alene hjemme, men når vi kommer hjem (er væk fra ca 8 til 12) skal der ske noget !!! Jøsses.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lakseolie ???
  • #1   22. mar 2009 Hej marianne
    Jeg kan kun sige det med lakseolie er godt , samt med at være hyperaktiv har vi en af ¨samme type han er 3,5 år og jeg tro ikke at han kommer af med det.

• #2   22. mar 2009 Det lyder som om du taler om min basse,
    for sådan er han også smiley
    masser af energi smiley

• #3   22. mar 2009 steen dén der hænger jeg dig op på ... griner... men phuu haa et heeelt år endnu... suk... ja ja men så har vi da noget at se frem til.
    Meeeen se lige hvad Kjeld skriver.... 3½ år og med ild i rumpetten... hmmm

• #4   23. mar 2009 Hej,
    vores Valde har også altid været særdeles aktiv - og da han var yngre skulle der helst være gang i den hele tiden. Men han er blevet meget roligere - og han fylder 2 år i morgen smiley Han er stadigvæk aktiv og elsker leg og lange gåture - men han er blevet meget roligere når han er inde - falder hurtigt til ro og holder af en go' lang lur smiley

• #5   23. mar 2009 Jeg syntes i har en SÅ FLOT hund, la vær med at tænke så meget over vægten.. Hvis han er sund og rask og glad, så ville jeg bare nyde ham!!

Vores får bare alm. fiskekapsler og de elsker dem. De har prøvet lakseolie, men jeg synes at det hurtigt kom til at lugte grimt..

Og det der med, at han bliver helt anderledes når han fylder 2 år, passer ikke.. Vi har en berner tæve på 4 og hun er stadig livlig og meget aktiv. Men kan ikke sige, at hunde bare vil ændre sig når den er 2, det er meget forskelligt fra hund til hund og nogen ændre sig slet ikke..

Nu har jeg jo været så heldig at møde Antonio til juleafslutningen.. Så hvis du blir træt af ham, så sender du ham bare herom ;o)

• #6   24. mar 2009 Hej Linda.... Ja selvfølgelig har du ret, vi skal nyde vi har en sund og rask hund, men det lidt træls i længden at høre på folk der kommentere hans vægt når de først har rørt ved ham, han har jo heldigvis så meget pels så man ser det ikke med det blotte øje.
    Det er rigtig at lakseolie stinker, men det får ham til at æde lidt mere foder nu hvor han får det blandet i hans hundefoder.
    Og tak for de smukke ord om min Antonio, det skal jeg huske hvis han bliver for meget sender jeg ham med posten (o:
    Knus herfra.

• #7   24. mar 2009 Vi har haft det samme problem med Figo, med at han var en lille splejs. Men har hørt fra alle hunde-kendere, at dette skal man blot være glad for. Så har de ikke en overvægt der belaster deres led. Og blot hunden fungerer godt, med sundheds-tegn som blank pels fx, så burde der ikke være noget, at være bange for.
    Og kan helt sikkert nikke genkendende til det med de 2 år. Figo blev den mest behagelige og rolige hund, da han havde rundet de 2. Og han begyndte ovenikøbet at kunne alle de ting, som vi havde lært til træning...
    + han er blevet mere robust i udseende, så alderen hjælper også på vægten.

• #9   25. mar 2009 Hej May-Britt... ja jeg har skiftet foder mere en én gang, men Royal cannin giant junior er den han spiser bedst af, vi har prøvet Eukanuba det gik godt med den første 1/4 del af sækken så ville han ikke spise det mere... Royal Canin spiser han dog trods alt af hver dag bare ikke nok (-:
    Nu ved jeg ikke om du kan se det på nogle af hans billeder, men hans pels er heller ikke helt ok, specielt henne på rumpen, der ligner han en stålbørste, men det er dog blevet bedre og ganske rigtig han er blevet lidt mere blank i pelsen nu hvor han får lakseolie.

Kommentér på:
Lakseolie ???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce