{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

nyt barf og jeres ekspertise {{forumTopicSubject}}

jeg er blevet tilbudt en ordning af kød som følger. Denne slagter kan stå inde for kvaliteten. det bliver dog pakket og hakket på flg. måde får okse svin.... det består af strube kæbe halskød og max 5 pct indmad men dog er det både skyllet og kogt kallun hakket i også....
Der er ikke hakket ben i. jeg er lidt skeptisk i at alt bliver blandet sammen, jeg er ret tilfreds med mit eget foder men jeg ville bruge det til at supplere op eller fodre enkelte dage med..... men ja som sagt er lidt skeptisk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nyt barf og jeres ekspertise
  • #1   31. mar 2009 Jeg er ikke helt med på hvad det er du er skeptisk over for. Hvis det bare er noget du vil supplere med betyder det ikke det store at det er blandet

• #2   31. mar 2009 har bare aldrig hørt det hele blandet på den måde før og det var derfor, men det siger det er super frisk kød de hakker og pakker sammen... 15 kg kiloet og så kan man få ribben med kød imellem samt brystben og alt som hundene kan fortærre det hele af..

• #3   31. mar 2009 nej det er der nemlig ikke... jeg spurgte til det med kallunen og han sagde det var den eneste måde man måtte fryse og blande det med andet på hvis at man skyllede det over med kogt vand.... men som sagt han siger der er hovedsagelig ´kød i max 5 pct indmad så så meget er det jo heller ikke ud af samlet prod. måske...jeg ville som sagt bruge det som suppl. så går ud fra mine hunde får det de skal have i deres eget foder men det at jeg kan supplere lidt op ville gøre min mdr lidt billigere.... men tja jeg ved det ikke det var også derfor jeg slog det op herinde

• #4   31. mar 2009 der er noget med at man ikke blander barf og anden kød,førend ved serveringen i hundeskål,det er vistnok noget med at kallun nedbryder andet kød....
    vasket og kogt kallun--det indeholder nok ikke så meget..Kallun skal da fryses for sig selv

• #5   31. mar 2009 bodil han begrundede det med at kallunen når den var skyllet og kogt eller hvad det var indeholdte den ikke bakterier og derfor må den godt tilsættes.... jeg ved ikke helt selv om jeg køber den.... tror han mener det godt men hvad nu hvis han reelt ik har forstand på og bare tror han kan gøre sådan og sådan....

• #7   1. apr 2009 christa læs hva jeg har skrevet ovenfor.
    Daisy... ja men hvis det er fyld stof fair nok jeg kan godt leve med der er 5 pct der er kallun samt hjerte lever i den samlede mængde hvis ikke det skader. jeg fodrer med mit eget og der får de rigelig af hvad de skal have og jeg får kallun som jeg selv fodre med ind i mellem. var bare nervøs for komb om der var noget skadeligt som sådan. men det lyder ikke hen i vejret så.
    ang kallun, der er mange der slet ikke fodrer med kallun da de netop mener det er overflødigt at det bare er delikatesse for hunden. og ang købekallun der tror jeg faktisk der er rigtig meget fyldstof i da de hkker alt i kallun og det er jo reelt kun selve sækken der er næring bare min mening og bl. derfor jeg selv ordner mit, for jeg smider meget væk fra en kallun... altså nu står jeg kun med lam.

• #8   1. apr 2009 det ved jeg som ikke.... det er jo derfor jeg spørger her.... men hvis det er som du siger fx så er jeg vel egentlig ik nervøs.

• #10   1. apr 2009 ja men som jeg har skrevet ovenfor vil jeg aldrig bruge det som primær foder men som suppl, da mine hunde kører perfekt på det foder jeg har nu, men min hanhund skal have meget mere end angivet dosis for at holde vægten og jeg kunne godt tænkle mig at supplere fx ham lidt på det foder, altså blande den mængde af foder jeg skal af it eget og så putte lidt af det her i også som eksempel.... men ja er selv skeptisk over kallun i kødet er mest bange for det fordærver eller der sker noget forkert i det hele der er blandet

• #11   3. apr 2009 Hej Daisy har fået løsning nu, de vil lave det som jeg vil have det uden svin og uden kallun til en pris af 15 kr kiloet og jeg får de lækreste lange ribben med med alt kødet imellem på samt brystben smiley
    I kødet er der så
    Halskød
    Tunge
    Hjerte
    Strubehoved
    Kæbekød
    Max 10 % fedt
    - kødet kommer fra: Lam, Får, Kalv, Okse
    + det er vetcur marinade i pølserne.

det synes jeg lyder lækkert nok smiley i hvert fald sagtens sammen med mit eget foder.
    jeg skal skrive om jeg kan anbefale det, for det kan jo være der er andre barfere der gerne vil have det også -)

Kommentér på:
nyt barf og jeres ekspertise

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce