Råfodring/barf-gruppen

Råfodring/barf-gruppen

Medlemmer: 733
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
837 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Nyt på holdet - Barf. Nyt på holdet - Barf.

Hej med jer.
Vi overvejer at gå over til barf fodring, eller delvis.. Havde tænkt halv piller og halv barf, hvis man kan det??
Synes bare det er svært, når man ikke ved noget om det, at de får forskelligt. For det dur vel ikk at det er kallun hver gang..??

Gode ideer tages gerne imod, har en han schæfer på 2,5 år og vejer 43 kg.

Tilskud skal han vel også ha.? Er spændt på at høre fra jer der ved noget om det.
Mvh Rikke

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• I need someone for the connection of (Induction Stove, Oven, Washing Machine, Dryer, dishwasher) 1.000 kr.
  • Grave arbejde 5.000 kr.
  • Havearbejde 1.000 kr.
  • Installation af kombi/vaskemaskine til kraftstrøm og afløb. 500 kr.
  • Klippet hæk . Fælde 3 små træer 2.550 kr.
  • Tilslutning af gaskomfur 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt på holdet - Barf.
  • #1   19. sep 2011 Jeg havde også planer om da jeg startede for kort tid siden at jeg ville gi både råt kød og tørfoder. Men endte med kun råt kød og er super glad for min beslutning. Er der ikke et sted i nærheden af dig hvor du kan gå ned og få vejledning. Det gjorde jeg og fik der efter råd her inde. Men i butikken kan de lave et plan for hvad din hund præcis skal have :0)

• #2   19. sep 2011 Altså jeg må indrømme at jeg nok ville vælge en af delene... Hundens mave bliver jo "optimeret" til råfodring hvis det er det man vælger. Hvis man giver halvt halvt er der en større risiko for at hunden ikke fungerer ret godt. Men det skal også siges at nogle mennesker bruger begge dele og det virker fint.

Nej det duer ikke at det er kallun hver gang. Der skal varieres. Det med hvordan man varierer og giver tilskud er faktisk ikke så svært som det lyder til at starte med. Det er lidt forvirret i den første uge måske, men derefter er det ikke sværere end normalt, synes jeg. ((I kan jo også sagtens holde styr på jeres egen kost, og hundens er kun nemmere))

Her er et lille link til en folder lavet af "Rigtig Hundemad" Hvor i kan læse lidt mere om det. Jeg skriver også linket til deres hjemmeside nederst, hvor der er adgang til endnu mere information. Held og lykke med det.

Folder: http://rigtighundemad.dk/barf/EN-GOD-START.html
    (Her er link til både for og bagside)

Forsiden på hjemmesiden: http://rigtighundemad.dk/

• #3   19. sep 2011 Du kan sagtens give begge dele samtidig men ville så vælge et af BARK-produkterne da de går bedst med BARF

Men man kan sagtens bruge alm. tørfoder men så ville jeg personligt ikke sammentidig give andet de bløde bentyper ..

Det optimale må være fuld råfordring men du finder ud af hvad din vovhund trives på.

Kia har nok kun fået kallun en håndfuld gange i sit liv. Der er så meget andet at vælge mellem. Jeg bruger kylling som grundingrediens i hendes kost :o)

Man kan jo bruge alt man får fingerne i. Det skal bare helst være så varieret som muligt ...

• #5   20. sep 2011 Hvor i landet er du fra? fordi så ville det være nemmere at anbefale et sted hvor du kan få kompetent råd og vejledning smiley

• #7   21. sep 2011 jeg har fodret mine schæferhunde med råt i flere år er udenover godt tilfreds

Kommentér på:
Nyt på holdet - Barf.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce