837 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Nyt på holdet - Barf. Nyt på holdet - Barf.
Hej med jer.
Vi overvejer at gå over til barf fodring, eller delvis.. Havde tænkt halv piller og halv barf, hvis man kan det??
Synes bare det er svært, når man ikke ved noget om det, at de får forskelligt. For det dur vel ikk at det er kallun hver gang..??
Gode ideer tages gerne imod, har en han schæfer på 2,5 år og vejer 43 kg.
Tilskud skal han vel også ha.? Er spændt på at høre fra jer der ved noget om det.
Mvh Rikke
0 synes godt om
apr 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 77 Svar: 419
mar 2009
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 13 Svar: 106
Nej det duer ikke at det er kallun hver gang. Der skal varieres. Det med hvordan man varierer og giver tilskud er faktisk ikke så svært som det lyder til at starte med. Det er lidt forvirret i den første uge måske, men derefter er det ikke sværere end normalt, synes jeg. ((I kan jo også sagtens holde styr på jeres egen kost, og hundens er kun nemmere))
Her er et lille link til en folder lavet af "Rigtig Hundemad" Hvor i kan læse lidt mere om det. Jeg skriver også linket til deres hjemmeside nederst, hvor der er adgang til endnu mere information. Held og lykke med det.
Folder: http://rigtighundemad.dk/barf/EN-GOD-START.html
(Her er link til både for og bagside)
Forsiden på hjemmesiden: http://rigtighundemad.dk/
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.300
Men man kan sagtens bruge alm. tørfoder men så ville jeg personligt ikke sammentidig give andet de bløde bentyper ..
Det optimale må være fuld råfordring men du finder ud af hvad din vovhund trives på.
Kia har nok kun fået kallun en håndfuld gange i sit liv. Der er så meget andet at vælge mellem. Jeg bruger kylling som grundingrediens i hendes kost :o)
Man kan jo bruge alt man får fingerne i. Det skal bare helst være så varieret som muligt ...
mar 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 22 Svar: 475
okt 2010
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 25 Svar: 780
Nyt på holdet - Barf.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside