Vente eller nu? {{forumTopicSubject}}
Så ja, det skal gøres lige meget hvad. Det er indret problem med to gange til dyrlæge.
Zitta er 14 måneder og vi har bestilt tid til røntgen (og vac) men hun er i løbetid på tidspunktet. Hendes anden gang. Har hørt man helst skal vente 8 uger efter løb for at homoer ikke påvirker.
Så vente til november eller få dem taget nu? Der er købt revision hos dkk men det betyder vist ikke så meget hvis det ikke bliver på den pågældende dato?
I for lige et billede af flødebollen.
Hos skal også have taget blodprøver og øjne. Men vi har også et skue 2 uger efter den bestilte tid. Så tænkte ikke lige at hun skulle mangle pels mit på benet til skuet.
okt 2023
Følgere: 147 Emner: 35 Svar: 4.867
okt 2019
Følger: 147 Følgere: 200 Hunde: 5 Emner: 17 Svar: 300
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 107 Svar: 6.511
Bed dyrlægen tage blodprøve uden at barbere. Når vi får taget progesterontests, så barberer dyrlægen aldrig.
mar 2009
Følger: 74 Følgere: 138 Hunde: 10 Annoncer: 1 Emner: 163 Svar: 12.837
Løbetid er underordnet. Den hormonelle forandring påvirker ikke ledbåndene så meget at en forskel kan ses på røntgen.
okt 2019
Følger: 147 Følgere: 200 Hunde: 5 Emner: 17 Svar: 300
Jeg syndes også det lyd vildt at det kunne påvirke så meget. Tænker man kan se på hofter om de har født før?
okt 2023
Følgere: 147 Emner: 35 Svar: 4.867
Vente eller nu?