{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.230 visninger | Oprettet:

Alle er solgt. {{forumTopicSubject}}

Alting får en ende, også det at have hvalpe, de har nu været dejlige at have, selvom det til tider har været hårdt.
Alle har fået dejlige hjem, to er rejst til Sjælland, kun en er solgt her i Nordjylland, ellers er folk kørt langt for at se og købe dem.
Det betyder ofte at dem der køber virkelig ønsker sig denne hund, men alle har også kunne følge dem hver eneste dag på vores hjemmeside.
Den der bor her i Nordjylland har dog fået et super godt hjem, med masser af kærlighed og plads, så det er ikke altid afstanden:)
Den ene fik vores datter hjem, det er lille Atak, den er med i gruppen herinde hvis i vil se ham.
Hvalpe igen, NUL og niks, det har været en oplevelse, men det gør vi ikke igen.
Vi har en hel del problemer med Bonnie (Moderen), som vi ikke er sikre på vi kan løse, og det er en forfærdelig situation vi egentlig står i pt.
God Påske til jer alle:)
Mvh
amanda


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alle er solgt.
  • #1   13. apr 2009 Hej Pia.
    problemet beskrev jeg til dig i mailen, det er en rædsom situation at stå i, og vi ved endnu ikke hvilken vej vi vælger.

    Mvh
    amanda


  • #2   14. apr 2009 Vores problem er hendes addfærd, vi har kun haft hende siden August, men vi fik en enormt stresset hund ind af døren.
    Hun er blevet driller af børn der har løbet rundt hver dag og banket på vinduer og døre, hvilket beviker stress hver gang nogen passere haven eller vinduer her, hun har været udsat for et forsøg på at blive stjålet af en mand udenfor en butik, og vist også noget med en ikke så sød mand i huset en overgang, alt det bevirker en meget stresset hund, da vi bor et sted med mange forbi passerende hver eneste dag, en hel del gøen og en meget barsk addfærd overfor fremmede når vi går tur.
    Dog har hun ikke bidt nogen og elsker børn, samt alle der har været her og se på hvalpe efter en gøende seance, sagtens kunne tage alle hvalpe op, uden hun har løftet et øjenbryn, så dybest set er hun en rigtig god hund.
    Vores problem består i den daglige stress som vi jo ikke kan fjerne, selvfølgelig skal hun udsættes for disse ting, men nok i meget mindre doser end hun får det her, og vi synes efterhånden det er synd, da hun føler vi udsætter hende for præcis det hun kom fra.
    Vi bruger meget tid på hundene her, træner, går lange ture osv, men hendes stress er det ikke lykkes at fjerne, ej heller hendes gøen som genere vores naboer en hel del.
    Vi ved ikke rigtig hvad det bedste vil være for hende, mit bud er et sted, med mennesker der virkelig kender denne race, hvor der er ro og fred og hvor hun kan få de ting hun stresser over i mindre doser.
    Jeg vil godt lige nævne at hun aldrig nogensinde har knurret af os, hun er super kærlig og meget kontaktsøgende, vi kan gøre alt ved hende, hun nyder blot vores nærværd, selv ved fødslen hjalp jeg hende og kunne tage hvalpene op omgånede, så igen hun er en super god hund, men havde vi vist alt dette, tror jeg nok jeg ville have foreslået sælger et sted hvor hun fik mere ro, træning nærværd og ikke mindst rigtig meget plads.
    Håber det gav mening:)


Kommentér på:
Alle er solgt.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce