{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.460 visninger | Oprettet:

Sikke noget svineri! {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Mandag d. 13 april kl. ca. 19 var jeg lige et smut forbi min arbejdsplads, en legeplads i Århus midtby. Udenfor vores kaninstald stod et stort marsvinebur, med tilhørende beboer som bestemt ikke hørte til på vores legeplads! Vi er til tider udefor at folk aflevere kaniner til os i vores løbegårde når de ikke gider at have deres kæledyr mere, men et marsvin har vi dog aldrig fået før. Jeg kontaktede straks min chef, og han sagde at han ville aflive den så snart han mødte på arbejde tirsdag, da vi ikke har marsvin på legepladsen. Det kunne jeg simpelthen ikke være med til, så jeg lovede at passe den lille fyr indtil vi finder en ejer til den.

Undskyld mit sprog, men jeg syntes godt nok at det er noget svineri! Man kan da ikke bare efterlade sit kæledyr på en legeplads, og så håbe at der er nogen der gider at passe det fordi man ikke selv gider mere. Jeg forstår simpelthen ikke at folk ikke kan tage ansvar for deres egne dyr, jeg er i en tilstand af chok og vrede!

Og nu står jeg så med et marsvin, som jeg ikke ved hvad jeg skal med.. Så hvis der er nogen af jer, der kunne tænke sig et marsvin er i mere end velkomne til at kontakte mig for den lille fyr kan afhentes gratis i Århus midtby. pffs, at folk er så ligeglade!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke noget svineri!
Kommentér på:
Sikke noget svineri!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce