{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

Uhhh så er det i dag det sker! {{forumTopicSubject}}

I dag skal Sitta og jeg møde Medusa for første gang, og nøøøj hvor er jeg bare nervøs!

Er vildt bange for at de 2 madammer i kan sammen, og at det vil blive enden på mit og Bo's forhold...

Medusa er jo "desværre" så gammel at hun har sine egne meninger og det har Sitta jo også på mange punkter...

Og så kan jeg heller ikke lade værre med at være lidt nervøs for om Medusa nu kan li mig, og hvad hulen skal jeg gøre hvis hun beslutter sig for at mig kan hun altså ikke li?

Er der ikke lige en der gider at fortælle mig at det hele nok skal gå? Sidder her og bliver mere og mere nervøs... :O(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uhhh så er det i dag det sker!
  • #1   21. apr 2009 Jeg er også sikker på Medusa kan lide dig, det kan alle hunde jo smiley

    Håber da de to tøser kan sammen.

    Jeg havde helt glemt det var i dag Bo kom "hjem", jeg har haft så travlt med hingste registrering.

    Krydser fingre :o)


  • #2   21. apr 2009 JUBIIIIIIIII !!!!!!

    Nu har både jeg og Sitta Modt Medusa og det er gået bedre end jeg havde håbet på.

    Mit møde med hende gik stille og roligt, og jeg blev hurtigt accepteret af hende, og der gik ikke længe før hun ville tage godbider fra mig og har da også allerede fået en del kys af hende. Bo virker til at være lidt overrasket over at hun har accepteret mig så hurtigt da hun ellers er noget reserveret overfor fremmede :O)

    Sitta synes at Medusa er en lidt underlig hund, og kan ikke rigtigt finde ud af hvad det betyder når Medusa brummer (hun laver mange underlige lyde når hun vil lege) Men ellers er deres møde gået vildt godt. Lige nu ligger de begge ved siden af mig og halvsover :O)

    Jeg kan slet ikke beskrive hvor glad jeg er lige nu! Min kæreste er endelig hjemme igen (og har fået job hos min onkel) og vores hunde ser ud til at kunne fungere godt sammen! Livet kan da vist ikke blive skønnere! :O)


  • #3   22. apr 2009 :o) :o) :o) :o) Dejligt :o) :o) :o) :o)

Kommentér på:
Uhhh så er det i dag det sker!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce