Hundens ve og vel

Hundens ve og vel

Medlemmer: 744
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.312 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Måske i kan hjælpe Måske i kan hjælpe

Vi har et vennepar som har en rottweiler han på 15 mdr, han har flere uger været sløv, hoster, bløder fra tandkød og savler, de har søgt dyrlæge. I første omgang fik de pencilin mod hosten, det hjalp ikke, så har de afleveret en bæ prøve for mistanken faldt nu på hjerte/lunge orm, de har netop fået svar i dag, og den er negativ. Dyrlægen har nu givet ham b-vitamin.

Jeg tænker bare at det bare ikke er nok.

Hva kan de gøre. Det er svært som venner og se ens venner være ude af den. Skal de evt søge en anden dyrlæge?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Måske i kan hjælpe
  • #2   21. apr 2009 Nej det er også det jeg tænker. det er jo flere uger nu. Men det er svært at fortælle dem. Men jeg syndes nemlig hellere ikke de får den rette behandling.

• #4   21. apr 2009 Der skal da helt klart en anden dyrlæges undersøgelse til af hunden.

Har deres nuværende dyrlæge ikke givet nogen form for forklaring på, hvad det kunne være - hvad han/hun mistænker ?

• #5   22. apr 2009 De fik blot beskeden den fejler ikke noget, måske den bare er i vækst. De vil kontakte dyrlægen igen, og bedre om en udredning. Jeg har gjort hva jeg kunne for de skulle kontakte en anden dyrlæge, så jeg håber de gør det. Tak for jeres svar. Rart at jeg ikke er alene om denne mening.

Kommentér på:
Måske i kan hjælpe

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce