{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
519 visninger | Oprettet:

Mike - snor {{forumTopicSubject}}

Heey

Når vi går en tur, går han selvfølgelig i snor og han snuser alt hvad jeg kan (det er også fint nok). Men så når han skal være fri ude på boldbanen eller en mark hvor der ingen trafik er, leger han selvfølgelig og snuser og sådanne ting hunde nu gør.

Men jeg holder snoen i den ene hånd, så kommer han hen og tager fat i den ene ende af snoen også løber han bare med mig alt hvad han kan. Han synes det er vældig morsomt, så han får løbet med mig smiley .

Men er det en positiv ting eller negativ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mike - snor
  • #1   29. apr 2009 Det er ikke noget jeg vil have at mine hunde gør. Det er fint nok at de vil lege men så kan vi lege med alt muligt andet end lige snoren.

Da jeg var yngre gik jeg meget med en schæfer som havde den dårlige vane at bide i snoren. Og synes at det var træls at blive trukket afsted efter ham. Han begyndte at gøre det mere og mere, og til sidst begyndte han at bruge det imod mig, så når jeg ville til højre og han ville til venstre så tog han snoren i munden og så kunne jeg ikke styre ham.

• #3   29. apr 2009 Skal dog lige siges at det for det første ikke er hver dag han gør det , og for det andet eller ikke hver gang vi går tur han gør det .

• #4   29. apr 2009 Altså pablo elsker også den leg (og han kan altså lægge træk i snoren *G*), men han gør det hverken mere eller mindre end første gang vi legede med ham, og han misbruger det heller ikke når han først er i snor (altså i selen) så det kommer nok an på hunden smiley

• #5   29. apr 2009 Nu har jeg ikke det problem med min dejlige hund, men med de rottweilere jeg lufter.
    Jeg tager som regel en bold med snor i med, eller andet som det er ok at lave træk leg med. Bruger jeg en sjældent gang en gammel snor, er der bundet knude på, så den er anderledes end den almindelig gå snor.

• #6   30. apr 2009 Tyson har oz en idé med at han skal ha' snoren i munden.. og jeg syns at det er træls og en dårlig vane.... så han får besked på at slippe... men syns da at man selv skal vurdere om man gider at hunden bider i snoren...

Kommentér på:
Mike - snor

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce