519 visninger
|
Oprettet:
Mike - snor {{forumTopicSubject}}
Heey
Når vi går en tur, går han selvfølgelig i snor og han snuser alt hvad jeg kan (det er også fint nok). Men så når han skal være fri ude på boldbanen eller en mark hvor der ingen trafik er, leger han selvfølgelig og snuser og sådanne ting hunde nu gør.
Men jeg holder snoen i den ene hånd, så kommer han hen og tager fat i den ene ende af snoen også løber han bare med mig alt hvad han kan. Han synes det er vældig morsomt, så han får løbet med mig
.
Men er det en positiv ting eller negativ?
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.796
Da jeg var yngre gik jeg meget med en schæfer som havde den dårlige vane at bide i snoren. Og synes at det var træls at blive trukket afsted efter ham. Han begyndte at gøre det mere og mere, og til sidst begyndte han at bruge det imod mig, så når jeg ville til højre og han ville til venstre så tog han snoren i munden og så kunne jeg ikke styre ham.
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 67
jul 2008
Følger: 16 Følgere: 17 Hunde: 4 Emner: 43 Svar: 1.052
dec 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 4 Svar: 475
Jeg tager som regel en bold med snor i med, eller andet som det er ok at lave træk leg med. Bruger jeg en sjældent gang en gammel snor, er der bundet knude på, så den er anderledes end den almindelig gå snor.
mar 2008
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 182
Mike - snor
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside