{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• haveaffald 400 kr.
  • Sætte stikkontakt fast 450 kr.
  • Samling af sofa 300 kr.
  • Vinduespudser 1.670 kr.
  • IFö toilet løber 1.000 kr.
  • Opsætning af skabe og reoler 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstationering af hunde..
  • #1   29. apr 2009 Tror det er meget forskelligt... Også alt efter hvorfor tæven er udstationeret...

Jer der har tæven hjemme - hvordan gør I med udgifter kontra indtægt?? Er bare nysgerrig smiley

• #2   29. apr 2009 Jeg spurgte fordi at jeg ikke vidste hvad der var mest brugt og umiddélbart forstår jeg at det er forskelligt hvad man vælger.:-)

Jeg kan bare ikke lade vær at tænke på, at havde jeg selv en udstationeret tæve her hos mig og det var havde haft siden den var hvalp og så pludselig skulle aflevere den hos opdrætter (for hunden fremmede mennesker) hvor den skulle bedækkes, gå gravid, føde og opfostre sine hvalpe - det ville jeg sku ikke have det godt med.. snøft..

Ja egentlig.. Det har jeg også spekuleret over Michelle:-)

• #3   30. apr 2009 Anja - det jeg oftest har set er, at man selv har tæven hjemme når der har været tale om tæver som har været udstationeret fra 8 ugers...

Men kan godt forstå hvis opdrætter siger, at det ansvar og det arbejde der er ved at have hvalpe, det kan man ikke kræve af udstationeringsfamilien... Men samtidig ville jeg heller ikke undvære mine hund i 11 uger - og slet hvis opdrætter for hunden er ukendt...

• #4   30. apr 2009 Det er da positivt i så fald at du har ret Michelle:-)

Og det kan jeg nok også godt forstå, men var jeg opdrætter der skulle have udstationeret en hund, ville det være et krav til den som modtog hunden, at de i tilfælde af graviditet og hvalpe skulle være parate til at stå for dette. Det samme ville gælde hvis jeg skulle være den der skulle være udstationerings familie for en hund:-) Meeennn nu er eller bliver ingen af delene ej heller eventuelle for mig - jeg var bare nysgerrig:-)

Kommentér på:
Udstationering af hunde..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce