{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

mig {{forumTopicSubject}}

Nu bliver jeg nødt til at gøre noget ved mig selv.

Jeg har et seriøst problem med mig selv, følelser og mænd. Jeg burde bruge noget tid i terapi men det er der ikke mulighed for pt, og der er vel flere end mig der har det sådan her, som kan komme med et råd eller 2 smiley

Jeg er, og har altid været, rigtig god til at falde for de forkerte fyre, og altid finde dem der ikk rigtig vil ha mig mere interessant end de gode fyre. Det må bunde i at jeg er bange for at blotte mig og mine følelser, og derfor at det nemmere at jeg ved de sårer mig på et tidspunkt.
Men nu skal det altså stoppe, for jeg har fundet en mand som er alt hvad jeg har drømt om. ( har ødelagt det for mig selv et par gange med søde fyre) så nu skal tingene være anderledes!!

Med fyre der ikke er noget særligt eller vil virkelig ha MIG, er jeg sød, kærlig, sjov og sexet og elsker sex med dem og at putte osv osv...Men med ham her lukker jeg fuldstændig af, ligger med ryggen til og putter når vi sover, ikke lyst til sex og kysse kæresteagtig og sådan...netop fordi at han faktisk kan lide mig. Hvorfor skal jeg være sådan her? smiley Jeg ødelægger det jo for mig selv.. Jeg vil skide gerne finde en sød mand som jeg kan få nogle børn med og bare være sammen med for evigt...men når de så kommer, så får jeg angst og skræmmer dem væk med min kolde facade smiley

Og han burde være super interessant i mine øjne, han er alt jeg normalt vil have..og hvis han ikke gad mig så havde jeg været helt vild smiley

Gåber der er en af jer der kender følelsen og gider sparke mig i røven smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
mig

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce