{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

Dog Lover
Dog Lover
Tilmeldt:
10. feb 2016
Emner: 8 Svar: 147

Glæder mig. {{forumTopicSubject}}

Vil bare sige tak for hjælpen til alle der har været søde og hjælpe her inde. smiley

Men nu til hvorfor jeg glæder mig helt vildt. smiley
Jeg er blevet skrevet på vente liste hos en avler, og følte bare at det var det helt rigtige valg nu, har ventet længe på at den følelse kom og det gjorde den, der er godt nok 2 års vente tid, men det gør ikke noget, så kan jeg glæde mig så længe til Hvalpen kommer. smiley
Racen jeg er skrevet op til er Coton de tulear.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glæder mig.
  • Dog Lover
    Dog Lover Tilmeldt:
    feb 2016

    Emner: 8 Svar: 147
    #2   22. apr 2020 Ida og Figo, jeg er helt enig. smiley

  • Marie A
    Marie A Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 159
    #3   22. apr 2020 Tillykke, sikke en skøn race du har valgt smiley
    Kender godt den følelse, jeg har selv cirka 1,5-2 år ventetid foran mig endnu smiley


  • Dog Lover
    Dog Lover Tilmeldt:
    feb 2016

    Emner: 8 Svar: 147
    #4   22. apr 2020 Marie A, tak, ja det var også hvad jeg syndes. smiley
    Så er det lang ventetid vi har foran os, men en god pels ven at vente på. smiley
    Hvilken race venter du på? smiley


  • Marie A
    Marie A Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 159
    #5   22. apr 2020 Jeg skal have en bichon havanais. Faktiskt fandt jeg frem til racen efter at have mødt en den skønneste coton de tuléarhvalp for en del år siden, den her pjuskede hvide tot der gravede et hul, smed sig og rullede rundt, og gentog så processen igen og igen til hullet blev tilfredstillene stort. Jeg var solgt smiley


  • Dog Lover
    Dog Lover Tilmeldt:
    feb 2016

    Emner: 8 Svar: 147
    #6   22. apr 2020 Marie A, den race havde jeg også kig på, men forelskede mig i Bomulds hunden, også når jeg har mødt dem selv. smiley

  • #7   22. apr 2020 Måske skulle vi allerede nu lave en hvalpetråd 2022 smiley Jeg “venter” mig også en lille hvalp, når vi skriver 2022, og har allerede valgt navnet smiley

  • Dog Lover
    Dog Lover Tilmeldt:
    feb 2016

    Emner: 8 Svar: 147
    #9   22. apr 2020 A, lyder som en god ide, så kan vi alle vise vores hvalpe frem til hinanden, eller det kan vi hvis vi laver tråden i 2022. smiley smiley
    Jeg har dog ikke fundet på et navn endnu, men det er der tid nok til, er allerede begyndt og tænke over navn. smiley


  • Dog Lover
    Dog Lover Tilmeldt:
    feb 2016

    Emner: 8 Svar: 147
    #10   22. apr 2020 Mike's Mor, tak. smiley

  • #11   22. apr 2020 Jeg har såmænd også valgt navnet til min næste corgi, som kommer til om 5-6 år eller mere smiley

  • Dog Lover
    Dog Lover Tilmeldt:
    feb 2016

    Emner: 8 Svar: 147
    #12   22. apr 2020 A, lyder til du er god til navne, siden du allerede har et mere. smiley
    Jeg er ikke særlig stærk i og finde på navne, så skal bruge noget tid på ideer. smiley


  • #13   23. apr 2020 Det var egentlig fordi min mor (som har alzheimers) en dag foreslog, at mine kommende hunde skulle opkaldes efter min mormor, Åse Elvira Marie. Så schæferen bliver Elvira, og den fremtidige corgi bliver Åse. Marie rammer vi nok aldrig.

    Når jeg engang får kat, skal den hedde Hafferlaf smiley


  • #15   23. apr 2020 Ida, det er måske slet ikke så tosset endda smiley

  • Dog Lover
    Dog Lover Tilmeldt:
    feb 2016

    Emner: 8 Svar: 147
    #17   25. apr 2020 A, lyder som en fin ide, og sjovt med katte navnet. smiley

    Sofie A, hyggeligt med flere hvalpe. smiley


Kommentér på:
Glæder mig.

Annonce