{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
869 visninger | Oprettet:

Glæder mig :) {{forumTopicSubject}}

Ja, som i alle jo nok ved, så blev Eddie vores elskede bullterrier aflivet pga. en hjerneblødning .
Min mor sagde så til mig, at vi nok skulle få en ny buller når jeg havde løst og var klar igen . Og jeg havde lige glædet mig til at Eddie var blevet pæn igen ( pelsen, tandsten, øjenbetændelse, forhudsbetændelse og var meget meget tynd ), så vi kunne komme igang med udstilling .

Jeg fik kontakt med opdrætteren og fortalte jo så at han desværre var død af en hjerneblødning ( Bare for at informere ham om det ) . Og vi snakker så frem og tilbage .
Kom self. til at kigge på hans sidde at han havde lige fået et kuld bullere, som bare var så kære. så vi ville jo bare lige ned og kigge forbi og se dem . Men sagde til ham vis jeg skulle have en, så skulle den være helt hvid, og begge helt hvide var reserveret af en ven og avleren selv. så kunne jo ikke få en, men fortalte at jeg ville udstille osv. . Men vi tog så ned og kiggede alligevel, og de var jo så dejlige !!
Han siger så at han valgte en anden, vis jeg tog den hvide som jeg ville have . SÅ DET GJORDE JEG JO ! Den var så FLOT ! Og havde nogle gode træk smiley Så min mor gav mig en buller ( selvom jeg stadig savner Eddie, men det vil jeg altid gøre ) . smiley . Så om 4 uger har vi en lille ny i huset smiley (link fjernet) Den hedder kuld " End of trouble " inde på siden smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glæder mig :)
Kommentér på:
Glæder mig :)

Annonce