HyggeKrogen

HyggeKrogen

Medlemmer: 1.574
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.044 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Tysk jagt terrier Tysk jagt terrier

Er der ikke nogen der kunne tænke sig en Tysk jagt terrier han er 7 mdr gammel og hedder Bulduer.
Han er ægte men har ikke tavle,han er kommet fra tyskland og til sverige hvor han blev fundet på et internat.Det er muligt han haft tavle men ved ikke om de har samme regler i Sverige som i dk med at man ikke får tavlen nå man henter fra internat.
Det er nogle af mine venner der har ham,men de kan desværre ikke beholde ham,da det er et familie medlem der har boet hos dem der har haft ham,og ikke vil have ham mere.De har i forvejen en stor tæve og børn og kan ikke klare en hund mere.Jeg prøver at hjælpe dem med at finde et godt og blivende hjem til hunden da jeg synes det er synd hvis den igen skal på internat.Han har prøvet at være med på jagt en enkelt gang og det gik vist fint han har det også fint med andre hunde.Hvis nogen er interreserede i at give ham et godt og blivende hjem så send mig en pb jeg har tlf nr til dem der har ham,så kan i få flere oplysninger.
Der er et billede af ham i min profil, i albummet med mine killinger.De vil kun have 500 for ham.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tysk jagt terrier
  • #1   24. jun 2009 Håber jeg også den er så sød men vi kan desværre ikke selv tage ham for vi skal have en tæve til Baldur senere og det vil være synd hvis det ikke vil gå her hos os for så skal den til at flytte igen og det vil vi ikke for hundens skyld

• #2   24. jun 2009 - husk altid at læse om racen inden i køber, lige netop tysk jagt terrier er en der skal fast hånd til.
    og det gælder også sælger, pas på med hvem i sælger til, ikke alle kan rumme den, har selv haft en som måtte væk 1 måned efter, ellers en sød hund, han ser dejlig ud, håber i finder et godt hjem ti ham.

• #3   26. jun 2009 hold da op han er for dejlig.. må virkelig ta mig selv i nakken for at han ikk kommer hjem og bor sammen med mig og macho!!!

men vil da hører rundt omkring..

• #4   26. jun 2009 dansesmølfen det lyder godt ,det ville være rart hvis der kunne findes et godt hjem til ham,han trives fint med både børn og andre hunde

Kommentér på:
Tysk jagt terrier

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce