Tysk jagt terrier Tysk jagt terrier
Er der ikke nogen der kunne tænke sig en Tysk jagt terrier han er 7 mdr gammel og hedder Bulduer.
Han er ægte men har ikke tavle,han er kommet fra tyskland og til sverige hvor han blev fundet på et internat.Det er muligt han haft tavle men ved ikke om de har samme regler i Sverige som i dk med at man ikke får tavlen nå man henter fra internat.
Det er nogle af mine venner der har ham,men de kan desværre ikke beholde ham,da det er et familie medlem der har boet hos dem der har haft ham,og ikke vil have ham mere.De har i forvejen en stor tæve og børn og kan ikke klare en hund mere.Jeg prøver at hjælpe dem med at finde et godt og blivende hjem til hunden da jeg synes det er synd hvis den igen skal på internat.Han har prøvet at være med på jagt en enkelt gang og det gik vist fint han har det også fint med andre hunde.Hvis nogen er interreserede i at give ham et godt og blivende hjem så send mig en pb jeg har tlf nr til dem der har ham,så kan i få flere oplysninger.
Der er et billede af ham i min profil, i albummet med mine killinger.De vil kun have 500 for ham.
dec 2008
Følger: 67 Følgere: 58 Hunde: 1 Emner: 95 Svar: 2.034
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 298
og det gælder også sælger, pas på med hvem i sælger til, ikke alle kan rumme den, har selv haft en som måtte væk 1 måned efter, ellers en sød hund, han ser dejlig ud, håber i finder et godt hjem ti ham.
apr 2007
Følger: 36 Følgere: 34 Hunde: 6 Emner: 158 Svar: 1.463
men vil da hører rundt omkring..
dec 2008
Følger: 67 Følgere: 58 Hunde: 1 Emner: 95 Svar: 2.034
Tysk jagt terrier
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside