{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  michael jackson:'(
  • #1   7. jul 2009 det ser sjovt ud smiley hun hopper XP

  • #2   7. jul 2009 michelle A
    tjaa. ved jeg nu ik .
    synes bare den er vildt godt
    og synes dete r meget flot af hende...!!


  • #3   7. jul 2009 Jeg fatter ikke hva hele verden tuder sådan over, ja han var en sanger. Men vi har mænd over i krig og dem tuder hele verden ikke over.! Der er bare noget forkert der.

  • #4   7. jul 2009
    Diddan siger Nej til mundkurv Ja til ansvar!!! .

    Hvor er jeg enig i din mening... fatter heller ikke hvorfor alt går i stå over en mand som var stofmisbruger, mulig pædofil og levede sit liv på en løgn... Der er så meget trist i verden som fattigdom, sult, krig og nød - se det er trist!!!


  • #5   7. jul 2009 jeg er fan af Mj. og sys det trist at han er gået bort.

    men jeg så også en af dem som tænker at der er rigtig mange som dør hver dag så vil ikke lægge det vilde i det, det jo altid trist at der er nogen som dør. især soldater som er i krig eller hva med alle dem som bliver tortureret til døde eller sulter ihjel...

    R.I.P. MJ og alle andre som sover i den evige søvn


  • #6   7. jul 2009 The King of pop rest in Peace.



  • #7   7. jul 2009 Det kan godt være at han var en inspiration for mange, men det er ikke ensbetydende med at hele verden nu skal handle om ham. Jeg synes også at hans musik var ok men det betyder ikke at jeg sætter mig ned at tude bare fordi han døde. Der er større ting i verden der betyder meget mere.

  • #8   7. jul 2009 Utroligt smukt.
    Var selv en stor fan og er vokset op med hans musik. Syntes at det er tragisk at han er væk men sådanne er livet.
    Kan så dog ikke forstå hvordan folk kan stor tude over at han er væk de kendte ham jo ikke personligt. Men dybt tragisk er det jo altid når folk pludseligt er væk og der står børn tilbage hvor folk slås om at få kun for at få del i en stor sum penge. Føler for hans børn.


  • #9   7. jul 2009 var selv en stor fan, og synes det er trist han er død.. ja, der er os mange andre der dør hver dag, men michael jackson prøvede da at gøre en forskel med de utallige mange millioner han har doneret til syge børn verden over.. vi prøver vel på hver vores måde at hjælpe verden, med de milder vi nu har..

    R.I.P Michael Jackson, føler med hans familie og børn.


  • #10   7. jul 2009 R.I.P Michael.....I'm a fan forever

    Enig med Hercules og Mia


  • #11   7. jul 2009 Jeg synes sku det er fair at minde en mand som har betydet meget for musik verdenen. - jeg græder da ikke over det, eller tænker på det, men lad dem om det som har lyst til det!

  • #12   7. jul 2009 FÆTTER KARIN *La Cousine* .

    Hvis man skal have så mange stoffer/smertestillende for eksistere og have en normal hverdag - så er man i den grad stofmisbruger...
    Muligvis pædofil - ja det er der ikke beviser på 100% også derfor jeg skrev MULIGVIS pædofil - men synes det er tankevækkende at der har kørt 6 sager imod ham....hvor alle har endt med et større beløb i forlig...
    Levede sit liv på en løgn - hmm ja han ønskede jo at være hvid og ikke neger.... så i mine øjne levede han sit liv på en løgn...

    Jeg er også af en årgang der er opvokset med hans musik - og nu vel manden har lavet nogle fede nummer - men det gør ikke at mit liv går i stå fordi han er død... Respektere dem som sørger - men at tude over et menneske man aldrig har kendt og at medierne skal fylde aviserne/nyheder og tv med ham i uger synes jeg er i overkanten...

    Vi ser forskelligt på livet og hvad der er vigtigt for os... Og Michaels død er ikke noget som er vigtigt for mig - derimod synes jeg at vi i verdenen har mange RIGTIG mange ting som er langt vigtigere. Men sådan er vi jo forskellige...


  • #13   7. jul 2009 Jeg har også svært ved at græde over et menneske, jeg ikke kender MEN jeg respektere dem som fælder en tåre over tabet af Michael Jackson......både fordi jeg ved, de har ham under huden pga hans sange....tekster man meget vel kan leve sig ind i.....og fordi her var en som havde alt alle drømmer om: rigdom og berømmelse, men som tydeligt viste os at DET ikke er lykken, at det IKKE er noget man skal stræbe efter.......

    Men at sætte det kontra alverdens sult, nød og elendighed, syntes jeg er at gøre det forkert..........så skulle vi alle gå med hænderne oppe og smile og være ellevilde a glæde........for ingen a os har what so ever grund til andet........hvis hver ting vi oplever skal sammenlignes med verdens mørke side.

    Lad os nu glædes over småting og samles i sorg over enkelting.........for det ER for stor en mundfuld at skulle tænke over Så store ting.

    Håber i forstår hvad jeg mener

    god aften
    Marianne


  • #14   7. jul 2009 Hvis man skulle tude over alt der var at tude over i verden ville det jo aldrig få ende. Hvis vi skulle ændre alt vi virkelig kunne hvis vi ville, gøre en forskel ville verden jo klart være et bedre sted. Michael Jackson gjorde en forskel og donerede rimelig mange penge til velgørenhed ! Tænk også på at nogle af mistet et familie medlem , en ven. Selvom han 'bare' var sanger, stofmisbruger osv.

    Synes det er lidt sørgeligt folk ikke kan give ham mere, i ved jo at hele verden ikke resten af jeres liv vil handle om ham, den næste stykke tid vil, kan i ikke en gang unde ham det?


  • #15   7. jul 2009 Beklager hvis jeg har trådt nogle over fødderne ved blot at komme med min mening...

    Neger er hermed sort....
    Og når jeg engang skal væk herfra håber jeg da ikke at jeg skal brænde i helvede....

    I respekt til dem som er i sorg slutter min tråd her...

    R.I.P Michael


  • #16   8. jul 2009 jannie P:
    jeg har ellers hold mig væk fra tråden da jeg synes det var nogle der ødelæge det jeg ville ha frem .(*host*nu nævner vi ik nogle navne)

    men du kom frem med budskabet.. tak:) det er super fedt skreven
    lige mine tanker


    høre den her

    http://www.youtube.com/watch?v=1YXvNuzqkfw


  • #17   8. jul 2009 At folk har andre meninger om MJ må i da også kunne acceptere, jeg synes også han er god men ikke noget jeg tænker over sådan. Jeg synes bare det er lidt for meget at en man ikke kender personligt skal have så meget opmærksomhed og der nu kommer 3 kister hjem fra krigen og det er der ikke nævnt et ord om i aviserne. Men selvfølgeligt har han da også haft det hårdt det kan jeg godt se, men jeg synes da at man heller skal hylde de mennesker som er over i krig for at prøve at gørre verden et bedre sted for alle.

    R.I.P MJ

    P.s selvfølgeligt skal han da også hyldes for alt det han gjorde men han er nu død og har været et stykke tid jeg tror man har hyldet ham nok.


  • #18   8. jul 2009 Det må i selv om, jeg synes bare at han er hyldet og så er det det altså

  • #19   8. jul 2009 Så forstår jeg ikke at alle jer der synes det er for meget ikke bare lader det være, og lader være med at komme med dumme kommentarer som nogen af jer gør, - det viser jo bare at lidt interesant må han have været!!

  • #20   8. jul 2009 john / maria
    ENIG_:)


  • #21   8. jul 2009 ja der vil jeg os gi *hercules* ret, det var da en lidt plat kommentar at komme med, hvad har alle de 1000 andre emner at gøre med hunde der blir oprettet her i denne gruppe?

    men selvfølgelig må folk have sin egen mening om manden, det er der ikke andre der skal komme og bestemme, men at svine ham til, foran folk som ser op til ham, ja undskyld mig, så er man altså os selv lidt uden om hvis man får noget tilbage i hovedet.. jeg går da heller ikke og sviner andre til som folk ser op til.. man kan sagtens på en pæn måde (som der os er mange der har gjort i denne tråd) sige at han ikke lige var den de synes bedst om..

    Og det med evt. pædofil og de mange sager der kørte mod ham, ja der kan jeg jo så kun sige at der er nogle folk der bliver så exstrem onde og pengegriske, så når de ser deres snit til at træde på en mand der allerede ligger ned, så gør de det.. ja, det blev indgået forlig..men hvis det var mig der var forældre, og han virkelig havde gjort sådan noget mod mit barn, vil jeg da ALDRIG lade manden slippe afsted med bare at give mig en ordentlig røvfuld penge, og så lade sagen ligge, nej jeg vil køre sagen til ende, og få manden dømt! penge skulle man nok få oveni alligevel hvis det endelig var..


  • #22   8. jul 2009 Stor respekt til MJ.. Han var en stor mand, og jeg er klart fan..

    MEN! Hvorfor ikke gi manden den fred han fortjener?? Fedt at han er blevet mindet med en højtidelighed (dog lidt bizzart at kisten var der sys jeg), men jeg synes det blir for meget af det gode efterhånden.. Lad ham og familien få lidt fred... Lad børnene synke den store mundfuld det er at miste en forældre.. Man så jo tydeligt hvor kede af det de var, både over tabet og over rygterne om deres far, til mindehøjtideligheden i går..


  • #23   9. jul 2009 Kom så'n til at snakke med min mor om han så virkelig oss var i kisten.. Men det får vi jo nok aldrig svar på.. Men bizzart, ja tak..

Kommentér på:
michael jackson:'(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce