{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  michael Jackson
  • #3   6. jul 2009 ja ren nostalgi :o)

  • #5   6. jul 2009 min tvillingesøster brugte mange tusinde kroner som teenager på blade med alt om michael J.. hun havde hele væggen tapeseret med ham, så jeg har haft ham tæt ind på livet i mange år. :o).

  • #6   6. jul 2009 Han er min favorit sanger smiley der er ingen i verden der har lavet musik som hans...!

  • #7   6. jul 2009 Ja, han har lavet et utal af super gode sange....synes næsten ikke at jeg kan fremhæve det ene nummer frem for det andet. Trist at han er væk....

  • #8   6. jul 2009 .... og sikke dog et tragisk liv... han har haft...
    Hans musik med Jackson five .. hans unge år . (da han var sort)... er bestemt mine favoritter fra ham...
    Han var en ener... men en al for høj pris..han betalte for sit talent ....hans barndom blev frataget ham.... så får man vel traumer....


  • #9   6. jul 2009 Jeg er LIGE blrevet fan af ham, efter han er død ;o(

  • #10   6. jul 2009 Ja han har lavet noget super musik.
    Men det er lidt sørgeligt at det bedste der kunne ske for salget af hans musik var at han døde.......
    Inden for de første 24 timer efter han var død blev der downloadet mere af hans musik end der var blevet de sidste 11 år.........


  • #11   6. jul 2009 Wow smiley

  • #12   6. jul 2009 jeg synes simpelthen at han er den mest geniale kunstner nogen sinde..
    han var da så mega sej i fx musikvideoen BAD. tror aldrig der kommer nogen som ham..
    ja det kan da godt være at han fik en eller 2 kosmetiske operationer for meget, men det er der sgu da så mange der får.

    Og det med hans hud, det kan være det er en sygdom men hvis det ikke er, og han havde pengene til at få det lavet, så synes jeg sgu at det er han egen sag, hvis jeg kunne få min hud et par nuancer mørkere så jeg ikke behøvede at gå i sol så gjorde jeg det sgu også..

    folk har desværre så travlt med den stakkels mand smiley
    har lige købt hans opsamlings album, 5 albums for 199 det er sgu billigt ! og man kan bare høre dem igen og igen..

    han lever videre i hans musik


  • #13   6. jul 2009 Jeg kan godt sidde og tænke, at det var ærgerligt at man ikke fik lov til at møde ham, bare én gang. Når man ser de optagelser af ham og hans fans, så får man sådan lyst til at møde ham, han ser så rar ud, og elskede sine fans. Hvorfor gjorde man ikke noget mere for at møde ham, da han stadig levede...nu er det for sent.

    Og ja, han betalte alt for høj en pris for sit talent, han var ganske enkelt for god til denne verden.


Kommentér på:
michael Jackson

Annonce