forførende mad? {{forumTopicSubject}}
hejsa....
for nogle dage siden skrev jeg en tråd om, at jeg overhovedet ikke har lyst til sex...
http://hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=336134
nu vil jeg prøve at tage kampen op med noget lækkert og romantisk mad blandt andet...
men hvad skal jeg lave?
min kæreste er ret kræsen hvad anderledes mad angår, så det skal være noget lækkert....
dertil kommer, at det IKKE må koste særlig meget, da jeg faktisk ingen penge har... så det er ikke sikkert det kommer til at ske før omkring den 1. aug. men oyt.... vil gerne være rigtig godt foberedt......
jeg ved at små, lette retter er godt... skaldyr er godt (og nej. jeg rører ikke østers!)
jeg overvejer at lave artiskok med smør, men hvis der kan findes et fedtfattigt og sundt alternativ til smør, vil det være rigtig godt....
kunne også godt tænke mig, at servere rejer, som vi selv skal pille, og så sidde og hygge med det... tilbehør, dip eller lign må også meget gerne foreslås til dette....
så ænker jeg lidt at købe nogle frugter og dyppe dem i smeltet chokolade.... ved bare ikke om det skal gøres i forvejen eller sammen...
denne opskrift er også vildt fristende:
(link fjernet)
argh! hjælp mig.... please....
feb 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 71
Mht. til frugten, så kan du sagtens lave det i forvejen og anrette det fint på et fad, med en skål flødeskum (brug fantasien)..... Men du kan også arrangere det hele og lave chokolade fondue sammen med kæresten, det kan også være meget frækt.
forførende mad?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside