Akvarie gruppen

Akvarie gruppen

Medlemmer: 88
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fisk sammen??
  • #1   26. jul 2009 Da vi havde dem , og satte dem ned sammen med andre , nappede de andre fisk i dem fordi de svømmer underligt .. fik så afvide at de ikke egner sig til at gå sammen med andre

• #2   26. jul 2009 find en havedam. slørhaler er koldtvands fisk og kan ikke tåle så høj en temperatur... den kan tåle max 20 grader. så ind en havedam og sæt den ud i den. de høre ikke til i et akvarie

• #3   26. jul 2009 okay... men ham her er meget større end alle de andre..tror du ikke det hjælper?? sorry men er lidt grøn:))

• #4   26. jul 2009 okay alle dem jeg kender har dem ellers i deres akvarium ??? har også læst mig til det på akvarie siden ...

• #5   26. jul 2009 så har du ozz læst at de minimum skal ha 200 l og ingen varmelegeme ?? men det er et slags trick fra forhandlerne side, de tænker kun på penge...

• #6   26. jul 2009 nej den side har jeg godt nok ikke fundet endnu :-))
    tak for tippet..
    må lige skrive at den har været i min venindes akvarium (56 l) ..i laaaang tid ..:(((

• #7   26. jul 2009 okai, men den ville ikk ta skade a og komme i en havedam nu smiley så synes helt sikkert du skal finde en dam og sætte den ud der..

• #8   26. jul 2009 ok tak for hjælpen:)

• #9   26. jul 2009 det var så lidt smiley

• #11   26. jul 2009 daisy - ja de kan sagtens gå i et akvarie med varme, men de har ikke godt a det. de høre til i en havedam.. det er deres rette element.. de har ikke godt a varmen..

• #12   26. jul 2009 daisy m. det ændrer ikke på at det ikke er optimale forhold og samtidig er det synd at have nogle fisk sammen bare fordi de er pæne uden at sætte sig ind i hvilke krav de stiller til akvariet. guppy er varmtvandsfisk og slørhaler er koldtvandsfisk... hvordan klarer man lige den i det samme akvarie??? ingen af dem er aggressive og rent sindsmæssigt passer de fint sammen men det ændrer ikke på deres krav.

• #13   26. jul 2009 leduce... der sker ikke noget ved at den går i dit akvarie.. og den dør ikke af at gå i varmere vand.. det gør de jo hele sommeren..og de elsker at stå i overfalden i havedamme hvor vandet er varmt.. men syntes du skal kigge efter en som vil købe eller overtage din fisk da det optimale er at den lever under naturlige forhold.. men du skal nok forberede dig på at miste dine planter .. de er nemlig nogle banditter mod planterne i dit akvarie...

• #14   26. jul 2009 info om slørhale smiley
    Adfærd: Fredelig fisk, men hold dem altid for sig selv i et special akvarie og ikke sammen med andre fisk. I havedammen kan de sagtens gå sammen med bl.a. stør og græskarper.
    Social: Fredelig fisk, men hold arten for sig selv
    Foder: Sticks er fremragende foder til Guldfisk. Levende myggelarver er også velegnede

Vandet
    Akvariestørrelse: 200 - 400
    Niveau: Mellem zone
    Vandcirkulation: Middel
    Min. pH: 6,0

Max. pH: 8,0
    Min. dH: 3

Max. dH: 18
    Min Temperatur: 6
    Max Temperatur: 23
    Belysning: Medium
    så er det på det regne hehe smiley og ja mange har dem i bovler men det er fordi mange bliver fejl informeret smiley

• #16   27. jul 2009 daisy M
    et hyggeligt vandfald skulle kunde klare det hehe men jeg jeg vil sige at vandet bliver jo mere beskidt ude i haven end det gør i et akvarie så jeg vil helt klart sætte et filter på så man kan se fiskne smiley

• #18   27. jul 2009 daisy M
    hehe men jeg ville heltklart få et filter på så er der også strøm i vandet og det er rent vand eller næsten smiley

• #19   27. jul 2009 okay jamen så må jeg jo lige finde ud af det :)) men indtil videre kan den så ikke leve af den normale fiskemad som jeg fodre de andre med ??? eller skal jeg skynde mig ud og købe de der mygge larver??

• #20   27. jul 2009 den kan sagtens leve a alm flae foder... men synes heller du skal købe nogen foder piller

• #21   27. jul 2009 Sticks er billiger og er fint til det myggelaver er fordyrt at fodre med i en dam smiley

• #22   28. jul 2009 rene. det kommer vel an på hvor velhavende man er og hvor godt ens fisk skal have det???

• #23   28. jul 2009 Nicolai M
    ja det siger du jo
    hvem siger at fiskene har det bedre med myggelaver smiley
    og det er jo ude i naturen i div søer at mygge laver bliver til så de skal nok komme af sig selv sammen med andre små dyr smiley jeg siger stiks er alt rigeligt :=) eller anmindlig dam foder ken ikke huske navnet på det men det er sådan nogle runde kugler i røde grønde og hvide farver smiley

Kommentér på:
fisk sammen??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce