{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
348 visninger | Oprettet:

18 august {{forumTopicSubject}}

Jaaaa hahaha jubiii jeg fik lavet emne om næste gang inden Lise ;o)

Hvordan syntes i det fungerede med træning sidst?
Britta tilbød at tage udstyr med til en gang lydigheds rally, jeg syntes det er en god idé. Tanken er at hun så står for undervisning d.18.

Så kunne vi måske bytte fra gang til gang, syntes ikke det med ti min oplæg fungere for godt, øh måske manglende disciplin.... men så er det da prøvet.

Hvis nogen har forslag til et bedre træningsområde uden tidsler, gerne stadig i odense området ville det være super.

Mange knus Daisy

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  18 august
  • #1   12. aug 2009 Jeg syntes det gik super godt med træningen i går, og er frisk på lydighedstræning, men næste gang er det jo Hercules´ tur, så må vi se hvordan det går, der er sku ikke meget lydighed i ham..:O)

Tja kender kunne ude i nærheden af mig og det er langt, men jeg så gerne at vi fandt et område i nærheden af rosengårdcenteret måske, da jeg på et tidspunkt ikke kan komme med mere da Kim skal til at bruge bilen tirsdag aften og vil ikke byde hundene halvanden time i bus hver vej, men de vil kunne klar den halv time det tager ind til centeret..

Men jeg prøver lige at ser, der er nogen der har snakket om et grønt område der, prøver lige at finde tråden...

• #2   12. aug 2009 Tror jeg kører en tur en af dagene og så kan jeg jo lige kigge på hvad der er af grønne områder derude...:O)

• #3   12. aug 2009 Vil gerne være med på at tage en tur rundt og kigge i området omkring rosengården, hvad siger i andre til det?

• #4   12. aug 2009 Det lyder super, så må vi lige lave en date, når vi kan finde en dag vi begge kan...:O) og tak for en hyggelig gåtur i går..:O)

• #5   13. aug 2009 Prøver lige at høre på en mulighed for at leje os ind på en boldbane, men i givet fald bliver det i nordfyns kommune. Hvad siger i andre til det?
    Ved godt det for Camilla er ret bøvlet, men måske man kunne arrangere kørsel?
    Daisy

• #6   13. aug 2009 Jeg tror desværre ikke det kan blive muligt for mig, det vil tage alt for lang tid så kan jeg kun lige nå hjem fra arbejde og afsted igen, det er allerede presset med tiden om tirsdagen...:O)

• #7   18. aug 2009 Halløj. Laver hjemmebagte guffer idag, laver et par ekstra poser til en 5,- stk hvis nogen var intra ;O)
    Ses i aften

• #8   18. aug 2009 Til alle jer dejlige "tirsdagsmennesker"........tak for en super hyggelig aften......
    Fra to trætte hvide hunde og Lise....;o)

• #9   19. aug 2009 Jamen selv tak da og i lige måde ;o)

Kommentér på:
18 august

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce