{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

Vi skulle egentlig ikke have flere {{forumTopicSubject}}

Men så igår aftes kom manden lige til at købe/ bestille en ny hvalp! De er født her en uge efter vores egne hvalpe så den flytter ind her i Oktober engang...

Ja og så for det ikke skal være løgn, så er det en lille hanhvalp (han kommer til at hede Åens Sako) og vi som elles var enige om vi ikke skulle have hanhunde så længe vi havde tæver og elles også var enige om vi "bare" skulle beholde en fra vores eget kuld vi har nu og så ikke flere hunde forløbigt (har 3 i forvejen)...

Altså MÆND og for engang skyld tog han beslutningen helt SELV jeg pressede IKKE engang!!!

Mit enest krav var jeg stadig måtte beholde en af vores egne hvalpe og det sagde mande go for... (men jeg protestere heller ikke højt)

Men Phuu så kommer vi op på 5 ialt + måske en mere til foråret!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi skulle egentlig ikke have flere
  • #1   20. aug 2009 Hej tillykke med det nye skud på stammen. det kan blive noget af en udfordring med en hane blandt alle hønsene.

    Når du nu kommer op over de magiske 4 hunde. Så har du forhåbentlig mere end 100m til nærmeste nabo, og søgt om tilladelse til flere hunde.

    Så du ikke kommer i samme problem som en jeg kender.
    Hun er blevet meldt pga. hun havde mere end 4 hunde hjemme
    Det er der hun altid har boet og har i mange år haft mere end 4 hunde uden problemer.


  • #2   20. aug 2009 Tillykke - det bliver vist ikke aktuelt med anden race sådan lige pt smiley

Kommentér på:
Vi skulle egentlig ikke have flere

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce